کیفیت و استاندارد دو مقوله مهم در حمایت از کالای ایرانی

پرشین خودرو: رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: کیفیت و استاندارد دو مقوله مهم در حمایت از تولیدات داخلی است و کالای ایرانی باید از لحاط کیفیت خود را در فضای رقابت پذیر موثر نشان دهد.

به گزارش پرشین خودرو به  نقل ازایرنا، نیره پیروزبخت روز سه شنبه در نشست آموزشی مشورتی مدیران ستادی و استانی این سازمان در گرگان با بیان اینکه استاندارد پیش از این مقدمات حمایت از کالای ایرانی را فراهم کرده است، افزود: امسال همه باید برای حمایت از تولیدات داخلی عزم خود را جزم کنند.
وی اظهار کرد: تولیدکنندگان داخلی علاوه بر تلاش برای ارتقا کیفیت محصولات و تولید قابل رقابت با مشابه خارجی، برنامه های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار دهند.
پیروزبخت، همچنین با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی، امسال را سال شکوفایی سازمان ملی استاندارد ایران دانست و افزود: استاندارد به عنوان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در تحقق نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری است.
وی با یادآوری سخنان رییس جمهوری در جمع مدیران ارشد دولتی و اجرایی نیز گفت: کسب رضایت مردم، پیاده سازی دولت الکترونیک، حمایت از تولید کنندگان و شتاب بخشی به صدور مجوزهای کسب و کار باید سرلوحه کارها قرار گیرد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران همچنین به مدیران این مجموعه تاکید کرد که قانون ابلاغی جدید باید در سازمان اجرایی و نظام استانداردسازی مد نظر باشد.
 نشست آموزشی مشورتی افزون بر 100نفر از مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران از امروز سه شنبه در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شده و تا عصر چهارشنبه ادامه دارد.

کد خبر 95158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha