طرح ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو اجرا می شود + جزئیات

شرکت مدیران خودرو در ماه های پایانی سال جاری، طرح خدمات پس از فروش ویژه محصولات چری و ام وی ام را با نام کمپین زمستانی مدیران خودرو اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو که از 25 بهمن ماه آغاز می شود، خدمات ویژه ای به مالکان خودروهای این شرکت ارائه می شود.

خودروهای چری و ام وی ام می‌توانند از خدمات ارائه شده در این کمپین بهره‌مند شوند.

 

محمد حسن گرمان


محمدحسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در خصوص این کمپین گفت: ارایه خدمات مناسب از اولویت های شرکت مدیران خودرو بوده است و کمپین زمستانی نیز در همین راستا برگزار می شود. خدمات پس از فروش یکی از مهمترین بخش های یک شرکت است چرا که پس از فروش خودرو، تازه فعالیت این واحد آغاز می شود.

 

فرید نوروزیان

جلب رضایت مشتریان با کمپین زمستانی مدیران

فرید نوروزیان مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو، نیز گفت: هدف از اجرای این کمپین، افزایش رضایتمندی مشتریان است تا بتوانیم شعار همیشگی مدیران خودرو که "همراه همیشگی" است را پررنگ تر به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه کمپین مدیران خودرو با جوایز و قرعه کشی های ویژه برای مالکان خودروهای ام وی ام و چری اجرا می شود، افزود: بازدید خودروها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها در اولویت قرار گرفته است تا از اعمال هزینه های بعدی به مشتریان در آینده جلوگیری شود.

به گفته نوروزیان، در تمام 88 شهر و 143 نمایندگی مدیران خودرو خدمات رسانی در قالب کمپین زمستانی انجام خواهد شد و تمام خودروهای خارج از گارانتی و گارانتی‌دار در این کمپین حضور خواهند داشت.


مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو با توجه به اینکه کمپین زمستانی این شرکت از ۲۵ بهمن ماه جاری آغاز و تا شش اسفند ماه امسال ادانه خواهد داشت، متذکر شد: 20 درصد تخفیف قطعات تا سقف 300 هزار تومان از جمله مزایای این کمپین است.

وی اضافه کرد: بازدید عملکرد بخاری و کولر، بازدید سطح مایعات، بازدید نشتی مایعات، بازدید ترمز و کمربند، بازدید سیستم روشنایی خودرو و بررسی پارامترهای عملکردی موتور با دستگاه از جمله خدمات ارائه شده در کمپین زمستانی مدیران خودرو است.

نوروزیان اضافه کرد: تمام قطعات مصرفی، تصادفی و احتمالی تا سقف 300 هزار تومان در کمپین زمستانی مشمول تخفیف می شود.

وی از انجام قرعه کشی برای دارندگان خودروهای مدیران خودرو که از این کمپین بهره می برند خبر داد و اضافه کرد: زمان قرعه کشی 20 تا 25 اسفند خواهد بود و از 200 هزار تا 10 میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری به مشتریان اهدا خواهد شد که روی شاسی خودرو لحاظ می شود و مشتریان می توانند در خدمات پس از فروش از آن بهره مند شوند.

به گفته وی، نتایج قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو 26 اسفندماه اعلام خواهد شد. در این کمپین به نمایندگی های برتر که بالاترین امتیاز را دریافت کنند نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

 

حسام حائری


در ادامه این نشست، حسام حائری مسئول واحد خدمات فناوری و آی تی مدیران خودرو، در خصوص موبایل اپلیکیشن مدیران خودرو افزود: بر اساس نیازهای مشتریان در سالهای اخیر و بدون کپی برداری از نمونه های مشابه، این برنامه تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این اپ، در دو نسخه وب اپ و اندروید برنامه نویسی شده است، متذکر شد: نسخه اندروید قابلیت های اضافه تری مثل ارسال نوتیفیکیشن دارد که از سایت مدیران خودرو و سایر فروشگاه ها قابل دانلود است.

حائری اضافه کرد: دریافت نوبت، درخواست امداد و دسترسی به سوابق خودرو از جمله مزایای این اپ موبایلی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای شرکت در قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو، نصب اپلیکیشن موبایلی مدیران خودرو الزامی است.

کد خبر 129970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha