شاسی بلند جدید مزدا سال 2020 وارد بازار می‌شود+ تصویر

پرشین خودرو: مزدا در مارس 2018 یک مدل بازطراحی شده CX-3 را ارائه کرد و اینک قصد دارد نسل جدیدی از SUVهای (شاسی بلند) این مدل را در سال 2020 وارد بازار فروش کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصر ایران،  نسل جدید شاسی‌بلند CX-3 به سمت استفاده از پلت‌فرم جدید اسکای‌اکتیو II حرکت می‌کند که به بزرگتر شدن ابعاد آن منجر خواهد شد. با این اوصاف طول کلی خودرو به 168.3 اینچ خواهد رسید که به نحوی به طول 171 اینچی تویوتا CH-R نزدیک می‌شود.



مزدا

 

فضای درونی خودرو نیز راحت‌تر بوده، صندلی‌ها از طراحی هنرمندانه برخوردارند و طراحی و ساختار داشبورد نیز تغییر کرده است.

تغییر پلتفرم همچنین باعث تغییر سیستم تعلیق عقب شده و شاسی‌بلند جدید مزدا دیگر از از ستاپ مولتی‌لینک خود بهره نمی‌گیرد. این سیستم تعلیق باعث حرکت نرم‌تر و کاهش سر و صدا در حرکت جاده‌ای می‌شود.



مزدا

 

مزدا CX- 3 از یک موتور اسکای اکتیو ایکس در آینده بهره می‌برد. این سیستم موتوری برای اولین بار در این خودرو به کار می‌رود و با سوخت بنزینی فعال خواهد شد. این موتور با فشرده کردن سوخت و هوا به کاهش 20 تا 30 درصدی مصرف سوخت منجر شده و 10 تا 30 درصد قدرت گشتاور را افزایش می‌دهند. موتورهای 2 لیتری آینده 187 اسب‌بخار قدرت و 239 نیوتن‌متر گشتاور دارند.



مزدا

 

مزدا ابتدا از این موتور روی مزدا 3 استفاده کرده و آن را در ماه نوامبر در نمایشگاه خودرویی امریکا به نمایش خواهد گذاشت. مدل‌های جدید و هاچ‌بک مزدا 3 احتمالا با ساختار و طراحی مدل مفهومی "کای" ارائه خواهند شد و در سال 2019 به فروش می‌رسند.



مزدا

کد خبر 101426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha