کد خبر 102497
۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی شهرآورد۸۸

پرشین خودرو: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری شهرآورد ۸۸ پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد رازقی در این باره گفـت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران که در ساعت ۱۸:۳۰ فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به این تمهیدات ترافیکی گفت: در همین راستا در مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت چوگان شمال، مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت شمال و محدوده شیشه مینا، مسیر غرب به شرق آزادراه تهران - کرج به سمت چوگان شمال ، مسیر جنوب به شمال بلوار چوگان قبل از پل آزادراه نبش ولی‌عصر(عج) و مسیر جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه محدودیت ترافیکی پیش بینی شده است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همچنین مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم ورودی بلوار جهاد جنوبی، مسیر غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی استادیوم، مسیر شمال به جنوب خیابان ساحل ورودی به بلوار غربی استادیوم و دوربرگردان میدان تیروکمان نیز با محدودیت ترافیکی روبه رو خواهد بود.

 

شهرآورد

 

رازقی با بیان اینکه این محدودیت ها از ساعاتی پیش از شروع دیدار دو تیم آغاز خواهد شد، گفت: همچنین ماموران راهور نیز از صبح روز پنجشنبه در محل حاضر شده و تا پایان بازی و تخلیه معابر از تماشاگران در محل حضور خواهند داشت.

وی از تماشاگران خواست که تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در ورزشگاه آزادی استفاده کنند و اگر قصد آوردن خودروی شخصی را دارند بخاطر داشته باشند که حتما خودروی خود را در پارکینگ ها و محل های مجاز پارک کرده و از توقف در محل های غیرمجاز و به ویژه محل هایی که سبب ایجاد اخلال در ترافیک شود، خودداری کنند؛ چرا که در این صورت ماموران پلیس ناگزیر به برخورد با این تخلفات خواهند بود.

کد خبر 102497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha