پرطرفدارترین مسیرهای هوایی ایران کدام هستند؟

پرشین خودرو: هواپیما به دلیل سرعت بالاتر و آسایش بیشتری که نسبت به سایر وسایل حمل و نقل مسافر دارد در سالهای اخیر به انتخاب اول بسیاری از افراد برای سفر تیدیل شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برنا، بدون شک یکی از پرطرفدارترین راه های سفر خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیماست. هواپیما به دلیل سرعت بالاتر و آسایش بیشتری که نسبت به سایر وسایل حمل و نقل مسافر دارد در سالهای اخیر به انتخاب اول بسیاری از افراد برای سفر تیدیل شده است. علاوه بر آسایش بیشتر سفر با هواپیما قیمت های مناسبی که اغلب به وسیله بلیط چارتر و در زمان های کاهش سفر اتفاق می افتد نیز باعث جذب بیشتر مسافران به خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیما شده است. در میان مسیرهای پروازی، تردد مسافران در بعضی از مسیرها بیشتر است از این رو بسیاری از چارتر کننده ها اقدام به چارتر کردن هواپیما در این مسیرها کرده اند. در ادامه مقاله به بررسی چند مسیر پروازی پرتردد می پردازیم.


بلیط هواپیما تهران شیراز

شیراز شهری توریستی که در هر فصلی از سال زیبایی منحصر به فرد خود را دارد و در ماه های مختلف سال پذیرای گردشگران زیادی از سرتاسر ایران است. امافصل بهار که عطر بهارنارنج شیراز را به بهشتی زیبا تبدیل می کند فصل گردشگری این شهر محسوب می شود. اردیبهشت بهترین فصل سفر به این شهر زیباست و علاوه بر آب و هوا و زیبایی های منحصر به فرد طبیعی این شهر، جشنواره های زیادی نیز برگزار می شود که باعث جذب بیشتر مسافران می شود. مسافران زیادی از تهران برای سفر به این شهر از بلیط هواپیما تهران شیراز استفاده می کنند و ترجیح میدهند مسافت نسبتا طولانی که بین این دو شهر وجود دارد را در زمان کمتری و با آسایش بیشتری طی کنند. بلیط هواپیما تهران شیراز همه روزه به وسیله ایرلاین های مختلفی ارایه می شود و مسافران شیراز برای سفر به این شهر مشکل تهیه بلیط هواپیما تهران شیراز را نخواهند داشت. عموم آژانس های گردشگری و سایت های معتبر فروش بلیط، بلیط هواپیما تهران شیراز را ارائه می کنند. اگر علاقمند به خرید بلیط هواپیما تهران شیراز هستید می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران شیراز را در میان تمامی فروشندگان خریداری کنید.

 

هواپیما

 

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران مشهد یکی از پرفروش ترین بلیط هاست و روزانه مسافران زیادی به قصد سفر به مشهد و یا مسیر بالعکس بلیط هواپیما تهران مشهد را خریداری می کنند. مشهد علاوه بر اینکه مقصد بسیاری از زائران است، یک کلان شهر محسوب می شود که بسیاری از مشاغل را در خود جای داده است و افراد برای تسریع در انجام مقاصد کاری و تجاری خود خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را نسبت به تهیه بلیط سایر وسایل نقلیه ترجیح میدهند.از این رو شرکت های چارتر کننده علاقه زیادی به چارتر صندلی های هواپیما در این مسیر نشان می دهند و در این مسیر عموما بلیط هواپیما چارتر برای مسافران ارایه می شود. هرچند که بلیط هواپیما چارتر به ارزان قیمتی در بین مسافران شهرت دارند و با نزدیکی به ساعت پرواز و خالی ماندن صندلی های هواپیما قیمت آنها کاهش میابد اما در ماه های پیک سفر با افزایش تقاضا نه تنها قیمت آنها کاهش پیدا نمیکند بلکه با قیمت بالاتری نسبت به سایر فصول ارایه می شود.در سایت سفرمی می توانید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران مشهد را خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران بندرعباس

بندرعباس شهری بندری در کنار خلیج فارس است که به علت ارزانتر بودن نسبت به جزیره کیش و قشم نه تنها مقصدی زیبا بلکه بصرفه از لحاظ قیمت برای مسافران این شهر است. این شهر بیشتر از آنکه به عنوان مقصدی توریستی در بین مردم شناخته شود به دلیل اینکه بندری تجاری محسوب می شود از مناطق پرتردد تجار ایرانی است. یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی به بندرعباس، مسیر تهران بندرعباس می باشد. با توجه به پایتخت بودن تهران و منطقه تجاری بندرعباس دور از ذهن نیست که بلیط هواپیما تهران بندرعباس مورد استقبال خریداران قرار بگیرد. همچنینفاصله تقریبا طولانی میان بندرعباس و تهران، عموم مسافران این شهر را به خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس ترغیب می کند. بلیط هواپیما تهران بندرعباس همه روزه توسط ایرلاین های مختلف به مسافران ارائه می شود و مسافران می توانند به راحتی از طریق آژانس ها و سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما آن را تهیه کنند.

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف داخلی و یا خارجی می توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنید. در این سایت نه تنها از خریدی ارزان و گارانتی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما اطمینان خواهید داشت بلکه از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نیز برخوردار خواهید بود. تنها کافیست مبدا و مقصد خود به همراه زمان سفر را تعیین کنید تا لیستی از پروازها برای شما به نمایش درآورده شود.

کد خبر 108178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha