کلاه از سر مکلارن 600LT برداشته شد +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مکلارن چند روز پس از آغاز بکار نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، از نسخه اسپایدر مکلارن 600LT رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مکلارن 600LT به عنوان یکی از محصولان ارزان قیمت و بیشتر از همه میان رده کمپانی خودروسازی مکلارن توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.



مکلارن
 

حال، کمپانی خودروسازی مکلارن برای اینکه مشتریانش جریان باد را در موهای خود احساس کنند و از فضای باز در روزهای خوب سال لذت ببرند، یک نسخه روباز "اسپایدر" از این اتومبیل رونمایی کرده است که نزدیک به 50 کیلوگرم وزن بیشتری نسبت به نسخه کوپه داشته و عمدتا به خاطر قوی سازی شاسی اتومبیل و قسمت میانی آن به دلیل حذف سقف ثابت خواهد بود که این شرایط برای تمامی خودروهای رودستر و اسپایدر نسبت به مدل های کوپه صدق می کند.
 

مکلارن
 

به غیر از سقف متحرک، مشخصات فنی اتومبیل هیچ فرقی نسبت به نسخه کوپه ندارد و مدل اسپایدر هم یک موتور 3.8 لیتری توربوشارژر هشت سیلندر خواهد داشت که نیروی آن به 592 اسب بخار و گشتاور آن هم به مرز 620 نیوتن متر خواهد رسید که با دریافت و هدایت این نیرو توسط یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، می‌توان به حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 2.8 ثانیه، شتاب صفر تا 200 کیلومتر بر ساعت 8.4 ثانیه و همچنین سقف سرعت 324 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد که تنها در رسیدن به سقف سرعت خود نزدیک به 4 کیلومتر و همچنین شتاب صفر تا 200 کیلومتر بر ساعت خود حدود 0.2 ثانیه کندتر از نسخه کوپه عمل می‌کند.



مکلارن


سقف اتومبیل تا حداکثر سرعت 40 کیلومتر برساعت امکان باز و بسته شدن دارد و برای اینکه هوای بیشتری به داخل کابین نفوذ کند، مکلارن یک بادگیر الکتریکی بر روی بدنه اتومبیل و بین صندلی‌های اتومبیل و بدنه نصب کرده است که راننده با فشردن یک دکمه و باز کردن آن می‌تواند تعامل بیشتری با محیط آزاد داشته باشد.
 

مکلارن



مکلارن 600LT اسپایدر برای فروش به قیمت 256 هزار و 500 دلار آماده شده است و با سفارش گزینه‌های بیشتر می‌توان 22 هزار و 90 دلار به قیمت پایه اتومبیل اضافه کرد که موارد قابل سفارش آن می‌تواند لهجه‌های کرومی داخل کابین، روکش‌های چرمی صندلی‌ها، جنس فیبرکربنی صندلی‌های کابین، رینگ‌های تیتانیومی و همچنین سیستم کنترل هوای کابین باشد.

 

مکلارن

 

مکلارن

 

مکلارن

 

مکلارن

کد خبر 108594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha