کد خبر 110796
۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
نامه رئیس جمهور به رهبری!

پرشین خودرو: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس جمهور در نامه‌ای به مقام معظم رهبری فرصت چهار ماهه‌ای را برای اصلاح ساختار بودجه درخواست کرد اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل  از مهر، در ادامه جلسه علنی نوبت صبح روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای بودجه با استناد به اصل ۱۱۰ قانون اساسی در اخطاری، گفت: بعد از آنکه دولت، لایحه بودجه را در ۱۵ آذرماه به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد مقام معظم رهبری نقطه‌نظراتی را درباره بودجه مطرح کردند که مهم‌ترین آن عدم تطابق بین لایحه بودجه با وضعیت فعلی کشور است؛ ایشان بر لزوم اصلاح ساختار بودجه تاکید کردند.

وی افزود: در همین راستا مقرر شد، دولت اصلاح ساختار را در موضوعات مختلف بودجه ارائه کند، اما تاکنون با گذشت چند ماه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: رییس جمهور در نامه‌ای به مقام معظم رهبری فرصت چهار ماهه‌ای را برای اصلاح ساختار بودجه درخواست کردند اکنون که در روزهای پایانی بررسی بودجه هستیم نه تنها این اتفاق رخ نداده که بودجه فعلی با بودجه سنوات گذشته تفاوت ندارد.

پورابراهیمی گفت: سوال این است که قرار است اصلاح ساختار چه زمانی رخ دهد؟

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار گفت: مقام معظم رهبری به اصلاح ساختار بودجه اشاره داشتند و این‌که باید موضوع چابک‌سازی اداره کشور، صندوق‌ها و یارانه‌ها حل شود.

کد خبر 110796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha