کد خبر 112643
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
وقتی مکعب مرسدس بنز ضد گلوله می شود!

پرشین خودرو: اگر رانندگی با یک دستگاه خودروی مرسدس بنز G کلاس برای شما خطرناک باشد، می توانید نسخه ضدگلوله آن را از شرکت Inkas خریداری کنید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بدون شک افراد معمولی توان خرید یک دستگاه مرسدس بنز آفرودی G کلاس را نخواهند داشت و معمولا افراد مهم و ثروتمند سوار ماشین منحصربه فرد مرسدس بنز می شود. اما اگر رانندگی با یک دستگاه خودروی مرسدس بنز G کلاس برایشان خطرناک باشد، می توانند نسخه ضدگلوله آن را از شرکت Inkas خریداری کنند.

 



اینکاس به عنوان یکی از تولید کنندگان وسایل نقلیه نظامی، در جدیدترین پروژه کاری خود به سراغ ماشین های استاندارد جاده‌ای رفته و از بین خیل عظیم خودروهای موجود در بازار، شاسی بلند آفرودی مرسدس بنز G63 را انتخاب کرده است و با اعمال تغییرات زیاد، آن را تبدیل به یک خودروی زره پوش و ضدگلوله کرده است تا نه تنها سخت ترین شرایط جاده ای را تحمل کند، بلکه امکان تحمل خشونت های انسانی را هم داشته باشد.

 



جی واگن زره پوش شرکت "اینکاس" شاید در ظاهر شبیه به همان مدل های استاندارد جی کلاس باشد، اما این خودرو با استفاده از مواد کامپوزیت 360 درجه تقویت شده است تا تحمل لازم در برابر گلوله و انفجار با قدرت بالا را داشته باشد و وقتی در رابطه با تحمل گلوله صحبت می کنیم، یعنی تحمل گوله های 7.62 میلی متری مثل کلاشینکف و همچنین تحمل انفجار 2 نارنجک DM51 که هیچگونه آسیبی به سرنشینان داخل کابین نمی رساند، هرچند باید توجه داشت که پروژه شرکت "اینکاس" برای رعایت استانداردهای بالستیک CEN 1063 BR6 تولید می شود، این درحالیست که خودروی معروف رضوانی یعنی خودروی "رضوانی تانک" مطابق با استانداردهای BR7 ساخته شده است و تحمل بیشتری خواهد داشت.

 


 

کد خبر 112643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha