پژو سیتروئن آماده توقف تولید خودرو در بریتانیاست!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پژو سیتروئن برای خاموش کردن کارخانه تولید خود در صورت نهایی شدن برکزیت در شهر الزمر پورت اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا از زمانی که مطرح شده است، مشکلات ریز و درشتی برای بریتانیا به همراه داشته و بسیاری از فرصت های سرمایه گذاری خارجی را از دست داده است و تا به امروز بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی اعلام کرده اند که در صورت نهایی شدن برکزیت، تغییراتی در برنامه تولید خود ایجاد خواهند کرد و یا حتی کمپانی خودروسازی فورد هم از سرمایه گذاری بیشتر در بریتانیا صرف نظر کرده است. حال اخیرا کمپانی خودروسازی پژو سیتروئن هم به جمع خودروسازان مخالف برکزیت پیوسته است و در صحبت های جدید خود اعلام کرده است که در صورت نهایی شدن خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، آماده خاموش کردن کارخانه تولید محصولات خود در شهر الزمر پورت انگلستان است.

 

پژوسیتروئن



طبق گفته های کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن به عنوان مالک برندهای "اوپل" و "واکسهال"، تمام تولیدات کارخانه بندر "الزمر پورت" در انگلستان را خاموش می کند و اگر "برکزیت" به سودآوری آنان آسیب برساند، به کارخانه ای در کشورهای دیگر تغییر مکان خواهد داد.

کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه خودروسازی پژوسیتروئن به خبرنگاران گفت که آن ها قبلا یک سایت تولیدی را در جنوب اروپا برای تولید اوپل/ واکسهال آسترا پیدا کرده اند که در صورت عدم موفقیت دولت بریتانیا در حفظ بازار و سودآوری گروه خودروسازی پژوسیتروئن، خط تولید به آنجا منتقل خواهد شد. البته کارلوس تاوارس اعلام کرد که ما ترجیح می دهیم خط تولید ما در بندر "الزمر پورت" حفظ شود، اما اگر شرایط بد باشد و نتوانیم سودآوری خوبی داشته باشیم، مجبور هستیم از مابقی شرکت محافظت کنیم و جایگزینی برای بندر "الزمر پورت" پیدا کنیم.

کد خبر 115532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha