کد خبر 116333
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۳
تصاویر جاسوسی نیسان پاترول جدید منتشر شد

پرشین خودرو: تعداد معدودی از تصاویر جاسوسی نیسان پاترول با چهره جدید، ولی تاحدودی استتار شده در قسمت جلو منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته خبرگزاری های خارجی تصاویری از نسخه جدید نیسان پاترول را با تغییرات چشمگیر ظاهری منتشر کردند که البته در قسمت جلو تاحدودی استتار شده است، اما از داخل کابین و طراحی عقب آن تصاویر خوبی بدست آمده است و طراحی این اتومبیل را بدون استتار نشان می دهد. این تصاویر توسط شخصی به نام "کریم احمد" ارسال شده است که خودروی نیسان پاترول با چهره جدید را بیرون از نمایندگی شرکت خودروسازی نیسان در شهر دبی نشان می دهد.

 

نیسان پاترول



همانطور که گفتیم، چهره جلو اتومبیل خیلی کم استتار شده است و تنها مربوط به جلوپنجره اتومبیل می شود که از زیر همین پوشش استتار نیز می توانیم به جزییات طراحی آن پی ببریم. در مجموع بر روی نسخه جدید نیسان پاترول شاهد تغییرات بزرگی نسبت به نسخه 2014 هستیم و در نسخه جدید نیسان پاترول چراغ های جدید طراحی شده است که از تکنولوژی روشنایی LED بهره می برند و برای جذابیت بیشتر آن قاب داخلی آن به رنگ مشکی درآمده است. علاوه بر این می توان به ورودی های عمودی هوا در اطراف سپر اشاره داشت تاثیر مثبتی در سیستم خنک کاری اتومبیل داشته باشند.

 

پاترول



در قسمت عقب اتومبیل اساسا همان طراحی نسل اول حفظ شده است، اما نیسان برای اینکه نسخه جدید نیسان پاترول بدون تغییر به مشتریان عرضه نشود، تغییراتی بر روی سپر عقب ایجاد کرده و از چراغ های جدید خطر استفاده کرده است که طراحی داخلی آن نسبت به نسخه اصلی بهتر و جذاب تر شده است. علاوه بر این مهم ترین تغییر قسمت عقب را می توانیم اتصال چراغ های عقب به یکدیگر توسط یک نوار کرومی بدانیم که جذابیت خاصی به طراحی عقب اتومبیل بخشیده است.

برخلاف ظاهر اتومبیل، احتمالا نیسان تغییری در بخش فنی نیسان پاترول ایجاد نکرده است و همچنان از موتورهای 4 لیتری شش سیلندر 275 اسب بخاری و همچنین موتور هشت سیلندر 5.6 لیتری 400 اسب بخاری استفاده خواهد کرد که به احتمال بسیار زیاد از اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.
 

کد خبر 116333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha