کد خبر 118053
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
نسل جدید کیا اپتیما معرفی شد + عکس

پرشین خودرو: چندی پیش کمپانی خودروسازی کیا با انتشار تصاویر رسمی، خودروی کیا اپتیما نسل جدید را با تغییراتی اساسی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ماه گذشته و با انتشار تصاویری جاسوسی از نسل جدید کیا اپتیما، توانستیم تاحدودی با جدیدترین ساخته شرکت خودروسازی کیا آشنا شویم و بعد از آن بود که این خودروساز کره ای به فاصله چند روز یکبار شروع به انتشار تصاویری پیش نمایش از نسل جدید "کیا اپتیما" کرد تا مخاطبان خود را برای معرفی رسمی آن آماده کند. حال به نظر می رسد که وقت آن فرا رسیده و شرکت خودروسازی کیا نسل جدید خودروی سدان سایز متوسط خود را معرفی کرده است، هرچند هنوز اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده و تنها تصاویر رسمی آن در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

کیا



همین ابتدای کار بگوییم که شرکت خودروسازی کیا اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این خودرو بویژه بخش قوای محرکه آن ارائه نکرده است و جزییات تکمیلی آن با نزدیک شدن به زمان عرضه در کره جنوبی و یا معرفی نسخه بین المللی آن ارائه خواهد شد، ولی با این وجود می دانیم که خودروی نسل جدید کیا اپتیما نسبت به نسل قبل خود ابعاد و اندازه بیشتری دارد.

 

کیا



در این خصوص می توان به طول کلی 4905 میلی متری، عرض 1860 میلی متر، ارتفاع 1445 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2850 میلی متری اشاره داشت که در این بین با افزایش 50 میلی متری طول، 25 میلی متری عرض و 45 میلی متری فاصله بین دو محور روبرو خواهیم شد، اما در عوض ارتفاع کلی اتومبیل حدود 20 میلی متری نسبت به نسخه قبلی کاهش پیدا کرده است. هرچند مثل گذشته امکان استفاده از مشخصات فنی یکسان با خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا وجود دارد که برای تایید آنان باید تا معرفی رسمی و ارائه جزییات فنی اتومبیل صبر کنیم.

 

کیا



باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی کیا، می توانیم شاهد یک چهره کاملا متفاوت از کیا اپتیما و پیشرفت های چشمگیر آن نسبت به نسخه قبل باشیم تا تحولی بزرگ در بین خودروهای سدان سایز متوسط ایجاد شود.

البته ماجرا از زمانی شروع شد که شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرد که خودروی سدان امروزی دیگر برای مشتریان جذاب نیستند و به همین منظور نسل جدید هیوندای سوناتا با تغییراتی بنیادین معرفی شد تا به عنوان یک خودروی سدان اسپرت فعالیت خود را در بازار خودروهای سدان ادامه دهد، حال شرکت خودروسازی کیا هم دقیقا چنین مسیری انتخاب کرده و خودروی سدان سایز متوسط "کیا اپتیما" را به سمت خودروهای اسپرت سدان هدایت کرده است تا به طول عمر و بقای آن در بازار بی فروغ خودروهای سدان سایز متوسط کمک کند که می توانید تغییرات جدید و تفاوت های آن نسبت به نسخه قبل را در تصاویر شاهد باشید.
 

کد خبر 118053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha