کد خبر 118066
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
پاکسازی معابر شمالی پایتخت از برف

پرشین خودرو: مدیر امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نیروهای شهرداری در حال شن‌پاشی معابر برفی پایتخت هستند.

به گزارش پرشین خودرو، درحالی‌که از صبح امروز برخی از معابر شمالی پایتخت به دلیل بارش برف، دچار ترافیک سنگین شده از جمله سه‌راه یاسر در نیاوران، بزرگراه نیایش و ... و ساکنان این مناطق دچار مشکلات بسیاری شده‌اند، علی‌اصغر عطایی مدیر امور خدمات شهری شهرداری تهران می‌گوید: تمامی عوامل شهرداری در مناطقی که برف می‌بارد، حضور دارند و در حال شن‌پاشی و محلول‌پاشی هستند.

اصغر عطایی گفت: بارش برف دو ساعتی است که آغاز شده و هنوز به اندازه‌ای که ماشین‌آلات آغاز به کار کند، برف بر روی زمین ننشسته است بنابراین در بخش پاکسازی هنوز از ماشین‌آلات استفاده نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: در نقاطی که به دلیل بارش برف دچار مشکل تردد شده، نیروهای خدمات شهری، حاضر و مشغول شن‌پاشی و نمک‌پاشی هستند. در حال حاضر چند منطقه شمالی تهران درگیر بارش برف هستند، درحالی‌که مناطق مرکزی و جنوبی شاهد بارش برف نیستند. به مناطق شمالی نیز تأکید کرده‌ایم مخازن زرد رنگ شن و ماسه در سطح معابر گذاشته شود تا در صورت نیاز، شهروندان از آن استفاده کنند.

 

بارش برف

 

مدیر امور خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد: همه مناطق از لحاظ تجهیزات از جمله برف‌تکان مجهز هستند و امروز تمامی سطح شهر، حتی مناطقی که درگیر برف نیستند نیز مخازن شن و ماسه گذاشته خواهد شد.

عطایی در پاسخ به این پرسش که از شب گذشته اعلام شده بود که «تهران امروز برفی خواهد بود»، گفت: عوامل خدمات شهری از شب گذشته آمادگی کامل در این رابطه داشتند اما در حال حاضر به دلیل ترافیک صبحگاهی، امکان استفاده از ماشین‌آلات برف‌روبی نیست. همچنین امروز تمام سطح خیابان‌ها حتی خیابان‌هایی که درگیر برف نیستند، شن‌پاشی و محلول‌پاشی خواهند شد.

وی گفت: در هر نقطه‌ای که پلیس به ما اعلام کند، به فوریت ورود کرده و شن‌پاشی خواهیم کرد.

منبع: مهر

کد خبر 118066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha