ارائه آموزش های ویژه به رانندگان آمبولانس های تهران

پرشین خودرو: معاون فرهنگی وآموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری دوره های آموزشی برای رانندگان آمبولانس های اورژانس تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد مهدی اقدم با بیان این خبر گفت: پنجمین دوره آموزش بدو استخدام رانندگان آمبولانس اورژانس تهران در معاونت فرهنگی و آموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران آغاز شده است.


مهدی اقدم با اشاره به اینکه دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی و سیاست های آموزشی اورژانس تهران ارائه می شود، افزود: رانندگان آمبولانس ها به مدت 10 ساعت در زمینه آشنایی با قوانین و مقررات ترددهای درون شهری آموزش می بینند.

 

آمبولانس


وی هدف اجرای این دوره ها را ارتقای کیفی خدمات رسانی به شهروندان و افزایش آگاهی رانندگان برشمرد و گفت: تاکنون 4 دوره آموزشی برای رانندگان آمبولانس برگزار شده است و بیش از 270 راننده آمبولانس از خدمات آموزشی این طرح بهره مند شده اند و همچنان این روند ادامه دارد.


معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد:آشنایی با مسائل ترافیکی، شهرشناسی، آیین نامه های قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و اخلاق حرفه ای از جمله عناوین ارائه شده در این دوره آموزشی است تا در زمان وقوع حوادث با امدادرسانی "سریع، صحیح و مناسب" بتوانند نقش موثری در کاهش آسیب پذیری ایفا کنند.


بر اساس این گزارش این دوره آموزشی به ابتکار سازمان تاکسیرانی شهر تهران و با مشارکت اورژانس شهر تهران به اجرا درآمده است.

کد خبر 119887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha