در خصوص نحوه‌ قیمت‌گذاری تراکتور تصمیم‌گیری می‌شود

پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: طی هفته آینده در نشستی با حضور تراکتورسازان، مسئولان سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص نحوه‌ قیمت‌گذاری تراکتور تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص تشریح نشست امروز( دوشنبه ۷ بهمن‌ماه) کمیسیون، گفت: دستور کار جلسه امروز کمیسیون کشاورزی بررسی مشکلات مکانیزاسیون کشاورزی و تولید ماشین آلات و ادوات کشاورزی بود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، جهادکشاورزی، بانک کشاورزی و تولیدکنندگان ادوات کشاورزی و تراکتورسازی در جلسه امروز حضور داشتند، تصریح کرد: تراکتورسازان ادامه تولید محصول با قیمت تعیین شده فعلی را غیر ممکن می‌دانند.

 

تراکتور


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر روی قیمت در نظر گرفته شده برای تراکتورهای تولیدی تاکید دارد، افزود: در نشست امروز مقرر شد با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تراکتورسازان در جلسه‌ای طی هفته آینده در خصوص قیمت تراکتور تصمیم‌گیری شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 120036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha