تولید پیکاپ مرسدس بنز تا 4 ماه دیگر متوقف می شود!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی دایملر رسما اعلام کرد که تولید خودروی پیکاپ شرکت مرسدس بنز را به عنوان یک شکست تجاری، تا کمتر از چهار ماه دیگر به طور کامل متوقف خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از منابع خبری، اگر به فکر خرید یکی از پیکاپ های شرکت مرسدس بنز هستید، بهتر است کمی در انتخاب خود عجله کنید، زیرا این خودرو تنها تا ماه می 2020 میلادی تولید خواهد شد و طبیعتا ثبت سفارش آن کمی زودتر متوقف می شود تا بتواند تعهدات خود را تا پایان ماه می به اتمام رسانده و به حیات اولین خودروی پیکاپ خود به عنوان یک شکست تجاری پایان دهد!.

 

پیکاپ مرسدس

 

کمپانی خودروسازی دایملر به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه های خود، تصمیم به توقف تولید اولین پیکاپ شرکت خودروسازی مرسدس بنز تا پایان ماه می 2020 میلادی، یعنی اوایل خردادماه 99 دارد و این پیام مخابره خواهد شد که خودروی پیکاپ کمپانی خودروسازی مرسدس بنز یک شکست بزرگ تجاری بوده و بهتر است که این برند خوش نام آلمانی بر روی حوزه تخصصی خود، یعنی تولید خودروهای لوکس و باکیفیت تمرکز داشته باشد. 

 

پیکاپ مرسدس

 

در این خصوص کمپانی خودروسازی دایملر می گوید که تا پایان ماه می 2020 میلادی، دیگر هیچ مدلی از خودروی جوان مرسدس بنز X کلاس تولید نخواهد شد، اما مشتریان هنوز فرصت برای ثبت درخواست یکی از مدل های آن خواهند داشت و علاوه بر این، گارانتی محصولات و پوشش خدمات آنان توسط مرسدس بنز تضمین شده خواهد بود و جای هیچگونه نگرانی بابت خدمات پس از فروش آن وجود ندارد.


از نظر تعداد فروش، در سال 2019 میلادی خودروی جوان مرسدس بنز X کلاس تنها موفق به فروش 15 هزار و 300 دستگاه در سراسر جهان شد، درحالی که همتای ژاپنی خود یعنی نیسان ناوارا که از پلتفرمی مشترک با خودروی مرسدس بنز سود می برد، موفق به فروش 66 هزار خودرو در سراسر جهان شده است که این آمار فروش برای شرکت نیسان هم رضایت بخش نبوده است.

کد خبر 120207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha