کیا کادنزا با تغییرات اساسی رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: کیا برای حضور در نمایشگاه بین المللی شیکاگو، همراه با یک تغییرات اساسی در داخل و خارج از کابین، نسخه جدید کیا کادنزا را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروی سدان کادنزا در سال گذشته عملکرد مطلوبی از خود به نمایش نگذاشت و تنها توانست فروش 1630 دستگاهی در ایالات متحده آمریکا تجربه کند، در حالی که میزان فروش این خودرو در سال 2018 به تعداد 4507 دستگاهی رسیده بود. حال کیا با اعمال تغییرات اساسی بر روی این خودرو، امیدوار است که بتواند بار دیگر قهر بازار را از بین برده و مشتریان بیشتری را جذب خودروی سدان سایز متوسط خود کند.

 



کیا برای چهارمین سال است که نسل فعلی کیا کادنزا را به مشتریان خود عرضه می کند و باتوجه به کاهش فروش این برند در سال 2019 میلادی، وقت آن رسید تا شرکت خودروسازی کیا یک بروزرسانی اساسی برای خودروی سدان خود ارائه دهد.

 



در همین رابطه طراحان کیا دست بکار شده و از چراغ های جدید در قسمت جلو استفاده کرده اند و همچنین تغییراتی اساسی در جلوپنجره و یا کاپوت خودرو اعمال کرده اند، تاجایی که نسخه جدید کادنزا به طراحی نسل جدید این شرکت نزدیک شده و تاحدودی به خودروی نسل جدید کیا اپتیما شبیه شده است. علاوه بر قسمت جلو، در قسمت عقب هم تغییرات خوبی اعمال شده است تا پاسخگوی توقع بیشتر مشتریان برای خرید یک اتومبیل بروز باشد.

 



گویا در نسخه جدید، تغییرات کیا شامل حال بخش فنی آن نشده است و در نسخه های عرضه شده در آمریکای شمالی، مشتریان از موتور شش سیلندر 3.3 لیتری بهره مند خواهند شد که در مجموع می توانند خروجی قدرت 290 اسب بخاری و گشتاور 343 نیوتن متری در اختیار داشته باشند.

 



این نیرو توسط جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دریافت شده و تنها به محور جلو ارسال خواهد شد. با این وجود، بخش فنی کیا کاملا بدون تغییر نبوده است و شرکت سازنده سعی کرده با ایجاد تغییراتی در سیستم تعلیق اتومبیل و استفاده از کمک فنرهای بزرگ تر عقب، راحتی بیشتری برای سرنشینان داخل کابین فراهم کند.
 

کد خبر 120313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha