کد خبر 120762
۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
۱۹ ریزش بهمن در محور کرج-چالوس

پرشین خودرو: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از فعالیت راهداران در سه جبهه برای مقابله در برابر سیل، کولاک و طوفان شن در اقصی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد رودباری با اشاره به اقدامات راهداران در سه جبهه کولاک، طوفان شن و سیل در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: از عصر روز سه شنبه محورهای کرج-چالوس و هراز بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با پیشنهاد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به پلیس راه راهور ناجا بسته شده است.

وی افزود: محور هراز با کولاک شدید درگیر است و تاکنون حدود ۱۹ ریزش بهمن در محور کرج-چالوس رخ داده است و بنا به دلیل همین تصمیم مشکلی برای هموطنان رقم نخورد.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به انسداد در آزادراه زنجان-قزوین بیان داشت: در محدوده ۲۰ کیلومتری از رفت و برگشت آزادراه زنجان-قزوین برف و کولاک بسیار شدید وجود داشت که باعث اختلال در دید افقی شده بود از بعد از ظهر چهارشنبه برای تردد مردم بازگشایی شد.

 

چالوس


رودباری به وضعیت راه‌های لرستان اشاره کرد و گفت: از عصر دوشنبه ترافیک محلی در محور خرم‌آباد-پل‌دختر نیز ممنوع شد. محور پلدختر-کوهدشت نیز به علت آب گرفتگی و محور الیگودرز به شول‌آباد به دلیل ایمنی به همراه قسمتی از محور خرم آباد-الشتر به دلیل آب گرفتگی مسدود هستند. البته تردد از جاده عبوری داخل روستا امکان پذیر به جای محور خرم آباد-الشتر امکان پذیر است.

وی ادامه داد: محور حمیل-ایلام به علت ریزش کوه، محور انار به یزد به دلیل طوفان شن و محور اندیکا به تاراز به علت بالا آمدن آب رودخانه فعلاً مسدود است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌الات سازمان راهدارای و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان داشت: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از استان‌های اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی هستیم. به علاوه استان‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خوستان، بوشهر کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد و مرکزی درگیر بارش باران هستند.

رودباری با اشاره به تجهیز ماشین آلات راهداری صورت گرفته برای استان لرستان یادآور شد: علاوه بر ماشین‌آلات متعلق به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، ۱۱ دستگاه روز سه شنبه و ۹ دستگاه امروز اعزام شد که مجموع ماشین‌الات تحت اختیار استان ۲۸۸ دستگاه است و تاکنون به همراه ۴۰۰ نیروی راهداری ۹۵ مورد ریزش برداری و رانش برداری انجام گرفته است.

کد خبر 120762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha