کد خبر 121089
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
تحویل ۲۲ پمپ ضدعفونی به جایگاه‌داران CNG

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اختصاص و تحویل ۲۲ پمپ ضدعفونی کننده به همراه مواد، لباس، چکمه و ماسک به تمامی جایگاه‌داران سوخت CNG خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس با دستور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران، همه سازمان‌ها و شرکت‌ها موظف شدند هر روز، تمام مکان‌های مرتبط با مردم و پرسنل را ضد عفونی کنند.

وی با تاکید بر این که بلافاصله پس از اعلام دستور فوق، شرکت ساماندهی صنایع شهر ۴۰ دستگاه سمپاش و مه پاش تهیه کرد، ادامه داد: این تجهیزات میان سه ساختمان شرکت ساماندهی صنایع شهر در گاندی، آیت‌الله سعیدی و حکیمیه توزیع شد تا روزانه ضد عفونی، گندزدایی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

ضدعفونی

 


تحصیلی ادامه داد: دو دستگاه سمپاش ثابت نیز به بازارهای حکیمیه و جنت‌آباد که پذیرای هزاران نفر از شهروندان در روزهای پایانی سال است، برای ضد عفونی روزانه تحویل داده شد.

وی گفت: به دلیل استفاده شهروندان از جایگاه‌های سوخت CNG، پیمانکاران با تحویل وسایل مورد نیاز، موظف شدند روزی سه تا چهار بار ضد عفونی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: در همین راستا روزانه پنج کارمند رسمی با پنج دستگاه موتورسیکلت به این جایگاه‌ها نظارت می‌کنند، این در حالی است که معاون مربوطه و مدیرعامل نیز، جداگانه بر این مهم نظارت دارند.

تحصیلی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقداماتی همچون نصب ظروف حاوی مواد ضد عفونی کننده در آسانسورها و درب ورودی‌ها، توزیع مایع ضد عفونی کننده به تمامی پرسنل برای منزل، کاهش نیمی از کارمندان، ضد عفونی کیوسک‌های گل، مطبوعات و خودروهای حمل حیوانات در دو نوبت در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

کد خبر 121089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha