درگ برادران فورد؛ اسپرت عضلانی در برابر پیکاپ +ویدئو

پرشین خودرو: رقابت پیکاپ فورد F-150 با خودروی فورد موستانگ منطقی به نظر نمی رسد، اما اگر خودروی پیکاپ به شدت تقویت شده باشند چطور؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا رقابت میان دو وسیله نقلیه متفاوت از نظر کلاس، می تواند بسیار جذاب باشد و امروز در پرشین خودرو پای رقابت دو وسیله نقلیه متفاوت خواهیم نشست که یکی از آنان خودروی پیکاپ F-150 و دیگری هم خودروی معروف شلبی موستانگ GT350 خواهد بود. در نگاه اول رقابت این دو اتومبیل با یکدیگر چندان منطقی به نظر نمی رسد، اما اگر خودروی پیکاپ با یک پیشرانه بسیار قدرتمند در برابر فورد موستانگ GT350 قرار گیرند چطور؟ اینجاست که می توانیم این رقابت را غیرقابل پیش بینی و کاملا جذاب توصیف کنیم.

خودروی پیکاپ شرکت کننده در این مسابقه، از سوی شرکت تیونینگ "هنسی" یک بسته تقویتی قدرتمند دریافت کرده است. به طور دقیق ت ر برای خودروی پیکاپ F-150 که حالا با نام "ونوم 775" شناخته خواهد شد، بسته تقویتی هنسی باعث شده تا خروجی قدرت آن به حداکثر 775 اسب بخار برسد و در مقابل، خودروی فورد موستانگ GT350 را شاهد هستیم که خروجی قدرت آن به مرز 526 اسب بخار خواهد رسید. حال باتوجه به تفاوت وزن این دو اتومبیل و اختلاف تقریبا 250 اسب بخاری فورد F-150 ونوم 775، می توانیم شاهد رقابتی جذاب و غیرقابل پیش بینی میان برادران فورد باشیم که نتیجه آن را می توانید در فیلم زیر شاهد باشید.


 

کد خبر 121176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha