عرضه ام.وی.ام 315 پلاس با سیستم انتقال قدرت اتوماتیک

پرشین خودرو: از سال 1391 تا کنون ام.وی.ام 315 به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاچ بک های موجود بازار ایران عرضه شده و همواره نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، 2 ورژن فیس لیفت از این خودرو تا کنون به بازار آمده و این بار مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم از این هاچ بک محبوب را راهی بازار کند.

جدا از تغییرات ظاهری خودرو در برخی نماها و تغییر کلی داخل خودرو، آپشن های جدید و مورد توجهی بر اساس نیاز بازار به این خودرو افزوده شده است.

 



خودروی 315 پلاس مدیران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو5 و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که مورد تقاضای بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک است که به دنبال سهولت بیشتر علی الخصوص در ترافیک هستند از سوی دیگر موتور 1.5 لیتری این خودرو با قدرت 107 اسب بخار بسیار کم مصرف است.

این خودرو دارای آپشن های رفاهی جدید دیگری چون سانروف، سیستم رهیاب ماهواره ای ( جی پی اس ) و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ای اس پی ( کنترل پایداری الکتریکی ) است.

طراحی زیبا و مدرن، ابعاد مناسب، موتور کم مصرف و توانمند در کنار سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و خدمات پس از فروش و شبکه گسترده نمایندگی های مدیران خودرو می تواند 315 پلاس را تبدیل به یک انتخاب معقول نماید.

کد خبر 122202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha