قیمت و نحوه عرضه قیر ابهام زدایی شود

رفع ابهامات درباره قیمت، نحوه عرضه و میزان تولید قیر، راه گشای رسیدن به پیشنهاد مشخصی برای خرید قیر مورد نیاز طرح‌های عمرانی است.

به گزارش پرشین خودرو، خیرالله خادمی در نشستی با نمایندگان شرکت‌های سازنده قیر گفت: رفع ابهامات درباره قیمت تمام شده قیر، میزان تولید و نحوه عرضه راهکار مناسبی برای رسیدن به قیمت نهایی در زمینه تامین قیر مورد نیاز پروژه‌های عمرانی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور با اشاره به عرضه قیر در بازار بورس اظهار داشت: یافتن قیمت نهایی پایه قیر VB در بازار بورس با استفاده از دانش و اطلاعات قیرسازان از دیگر دستاورد‌های این نشست است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی قیمت تمام شده قیر در کارخانجات و میزان تولید را از دیگر موضوعات این نشست اعلام و بیان کرد: باتوجه به میزان قابل توجه نقدینگی در سال جاری، تامین قیر مورد نیاز طرح‌های عمرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از اولویت‌های امسال است.

خادمی همچنین پیشنهاد کرد: جداسازی سبد قیر صادراتی از سبد قیر مورد نیاز پروژه‌های عمرانی نیز از راهکار‌های مناسب در این حوزه است که باید به دولت پیشنهاد و پیگیری شود.

 

قیر

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با اشاره افزایش چشمگیر قیمت قیر گفت: بررسی دلایل افزایش قیمت قیر و رسیدن به یک راهکار واحد در این زمینه، بسیاری از مشکلات تامین قیر زیرساخت‌های حمل و نقل کشور را مرتفع می‌کند.

در پایان این نشست مقرر شد: کارگروهی در این زمینه با حضور متخصصان صنعت قیرسازی و شرکت ساخت و توسعه تشکیل شود تا نسبت به پیش نویس تفاهم نامه‌های اجرایی در این زمینه اقدام شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 123752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha