تیگو5 توربو به بازار می آید

خودروی تیگو۵ مدیران خودرو یکی از محبوبترین شاسی بلندهای تولیدی بازار ایران است که حدود ۵ سال با موفیت به بازار ایران عرضه گشته و تا کنون بیش از ۴۵۰۰۰ دستگاه از آن به فروش رفته است، این خودرو چندین تغییر را متناسب با نیاز بازار داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، با این حال امروز تیگو5 به عنوان یک محصول جا افتاده و با کیفیت در نظر گرفته می شود که همواره شرکت مدیران خودرو به دنبال ارتقاء آن بوده است و به زودی مدل توربو این خودرو با گیربکس جدید را مطابق با تقاضای بازار وارد مرحله تولید و عرضه خواهد کرد.

موتور توربو این خودرو، همان موتور معروف و خوش سابقه 1.5 لیتری توربو است که بر روی محصولات لوکس و خوشنام شرکت مدیران خودرو چون تیگو7، آریزو6، ایکس 55 و آریزو5 قرار دارد.

در طول مدت 3 سال که از عرضه این موتور با لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو یعنی تیگو7 میگذرد، عملکرد بسیار خوب و بهینه و همچنین قابل اعتمادی را داشته است.

 

 

تیکو5



این موتور طراحی شرکت معروف اتریشی AVL است و سیستم توربو آن نیز از شرکت معروف هانیوال تامین شده است.

از سوی دیگر گیربکس این خودرو نسل جدید گیربکس های CVT 25 است که این گیربکس ها 9 سرعته بوده و اولین بار بر روی خودروی آریزو6 نصب شد که آن هم عملکرد موفقی دارد و جالب است که بدانید جزو 10 گیربکس برتر بازار خودروی چین در سال گذشته انتخاب شد که کارائی بالای آن را نشان میدهد. این گیربکس جدید همراه با موتور توربو کارایی بالایی را دارد.

همچنین به این خودرو سیستم فرمان برقی نیز اضافه شده که هم راحتی و هم ایمنی آن را افزایش می دهد.

قطعا این موتور و گیربکس قدرتمند و با درجه کارایی بالا در کنار ویژگی های مشتری پسند تیگو5، چون بدنه جادار و مستحکم، مناسب خانواده های ایرانی است و آپشن های رفاهی و ایمنی چون مانیتور 10 اینچی به همراه نویگیشن، و ایربگهای جانبی و سیستم پایداری، ضد لغزش، کنترل در سربالایی و... در کنار خدمات پس از فروش گسترده در مقایسه با رقبا می تواند باعث موفقیت بیشتر این خودرو شود.

کد خبر 128323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha