بهمن، هیچ گاه کیفیت را قربانی تولید نخواهد کرد

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به برنامه های توسعه این گروه در سال 1400 از هدف گذاری برای افزایش تولید و اجرای گسترده طرح های توسعه ای شرکت بهمن دیزل در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بیوک علیمرادلو، در نشست خبری مجازی شرکت بهمن دیزل که با محوریت تشریح برنامه های توسعه ای این شرکت در سال 1400 برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: در جریان برنامه ریزی برای توسعه شرکت بهمن دیزل موضوع افزایش ظرفیت تولید و ایجاد خطوط جدید را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی هایی که برای توسعه بهمن دیزل هدف گذاری شده است امیدواریم در آینده نه چندان دور بهمن دیزل پیشروی این صنعت در حوزه خودروهای تجاری باری و مسافری در کشور شود.

علیمرادلو با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد بازار کامیونت کشور در اختیار بهمن دیزل است، افزود: امید است این شرکت با عرضه محصولات جدیدی چون شیلر و عرضه گسترده تر این محصول در سال جاری آینده تضمین شده ای را برای خود رقم بزند.

مدیرعامل گروه بهمن همچنین با توجه به ماموریت سه شرکت بهمن دیزل، آسنا و سیباموتور در حوزه خودروهای تجاری در گروه بهمن گفت: رنج محصولاتی که در این شرکت ها تولید می شود متفاوت است، بهمن دیزل عمدتا در حوزه خودروهای باری در کشور فعالیت دارد و با ورود آسنا و همکاری این شرکت با گروه بهمن نیز خودروهای تجاری و مسافری را خواهیم داشت و در شرکت سیباموتور نیز با توجه به فعالیت 100 درصدی این شرکت در حوزه خودروهای تجاری باری این فعالیت در قالب تولید و همکاری این شرکت با برند خاص FAW خواهد بود ضمن اینکه بنا نداریم فعالیت سیبا موتور به صورت پوششی با بهمن دیزل باشد و تلاش بر این است که به صورت تکمیلی این فعالیت ادامه یابد.

 

نشست خبری بهمن دیزل، بیوک علیمرادلو


علیمرادلو در ادامه با توجه به فرسودگی بالای ناوگان حمل و نقل جاده ای در کشور، هر گونه نوسازی در حوزه ناوگان فرسوده تجاری را مستلزم اراده دولتمردان در این ارتباط دانست و گفت: دولت باید تعرفه ها و برنامه هایی را در این راستا مشخص کند و با پرداخت هزینه اسقاط و اختصاص بودجه هایی در این بخش و فعال سازی سیستم بانکی امکاناتی را در اختیاز متقاضیان نوسازی در ناوگان حمل و نقل جاده ای قرار داهد.

وی همچنین با توجه به اهمیت کیفیت به عنوان اولویت اصلی گروه بهمن، تاکید کرد: گروه بهمن هیچ گاه کیفیت را قربانی تولید نخواهد کرد چرا که کیفیت و رضایت مشتری از مسائل بسیار مهم در این گروه خودروسازی است و بر همین اساس به زودی مرکزی با عنوان مرکز خوشحالی مشتریان را راه اندازی می کنیم که مجموعه ای از تولید، مهندسی و کیفیت پاسخ گوی مشتریان باشند.

علیمرادلو در ادامه و در پاسخ به سوال پرشین خودرو در خصوص برنامه بهمن دیزل در حوزه صادرات به عراق و سوریه گفت: در گروه بهمن مطالعاتی در حوزه صادرات و بازارهای هدف صورت گرفته است اما به دلیل تحریم و محدودیت های کرونایی این روند تا حدودی کند شده، با این حال مذاکراتی را با کشور عراق در حال انجام است اما تاکنون نهایی نشده است.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به اینکه در حوزه صادرات، نکته مهم عرضه محصولاتی مطابق با نیاز بازارهای هدف است، خاطرنشان کرد: در بازارهای بین المللی و صادراتی رقبای بسیار قدری وجود دارند ومسلما به سهولت نمی توان از این شرکتها عبور کرد بنابراین تاکید ما برای صادرات محصولات، توجه به کیفیت و عرضه مطابق با نیاز بازارهای هدف است.

کد خبر 131688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha