2000 پیکاپ در سال جاری به بازار عرضه می شود

مدیر فروش ارس خودرودیزل(آمیکو) از هدف‌ گذاری این شرکت برای عرضه دو هزار دستگاه پیکاپ در سال جاری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حمید ترکی، با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با توجه به زیرساخت هایی که در اختیار داریم در تولید پیکاپ نسبت به رقبا جلوتر هستیم. به نحوی که، نه تنها در حال حاضر محصول آماده تحویل داریم، بلکه بخش زیادی از قطعات مورد نیاز نیز رسیده و بخش دیگری در راه است.

وی با بیان اینکه آمیکو در دو سگمنت پیکاپ دو کابین، 4×4 و دیگری کامیون های سنگین فعال است و در هر دو حوزه هم آمیکو سابقه دارد، متذکر شد: زمانی که آمیکو وارد بازار پیکاپ شد، رقیبی به آن صورت در بازار نداشتیم. از سوی دیگر، محصولاتی که به تازگی به این بازار اضافه شده است، نشان از جذابیت بازار پیکاپ دارد.

ترکی با توجه به گسترده شدن فرهنگ آفرودسواری، از افزایش تقاضا در این بازار خبر داد و افزود: آمیکو با آسنا پاسخ مناسبی به بازار داده است، این پیکاپ جزء اولین پیکاپ‌های دوکابینی است که به ایران آمد و رضایت خوبی را نیز در بین مشتریانش دارد.

 

حمید ترکی


مدیر فروش آمیکو همچنین از تست و بررسی یک محصول جدید در سگمنت پیکاپ از سوی این گروه صنعتی خبر داد که به مرحله رونمایی نرسیده است.

وی در ادامه با توجه به تولید و تحویل کامیون کمپرسی 2631 آمیکو به مشتریان خودروهای سنگین، اظهار کرد: در نیمه دوم سال جاری یک کامیون دیگر با نشان آمیکو به بازار داخلی عرضه خواهیم کرد.

ترکی در ادامه به مزایای محصولات شرکت ارس خودرودیزل پرداخت و گفت: آمیکو سعی می کند با مشخصات فنی مناسب و در عین حال، قیمت‌گذاری منطقی، نه تنها جایگاه خود را حفظ کند بلکه با تکیه بر سابقه، تجربه و همچنین ویژگی هایی که محصولاتش دارد، سهم بیش تری از بازار کسب کند.

وی با بیان اینکه در محصول پیکاپ آسنا با توجه به مشخصات ابعادی، تناژی و ظرفیتی که در این خودرو وجود دارد نسبت به رقبا متمایز شده است، اضافه کرد: محصولات آمیکو در مصرف سوخت نیز مزیت‌هایی دارد. بنابراین با توجه جمیع عوامل قیمت گذاری هم منطقی صورت گرفته است. با این حال، سعی می‌كنیم شرایط را هم به مرور برای مشتریان تسهیل كنیم تا بتوانیم با اعتبار دادن به مشتریان و تسهیلات، فضای فروش را برای مشتری فراهم كنیم، یعنی امكان‌پذیر باشد كه مشتری بتواند و بیاید از محصولات ما با توان خود خرید كند.

ترکی با تاکید بر اینکه آمیکو یک شرکت تجاری نیست بلکه یک بنگاه تولیدی است، اذعان داشت: به دنبال كسب سود از نوسانات بازار نیستیم، ارس خودرودیزل یك مجموعه تولیدی است كه بخش زیادی از مردم منطقه در مجموعه هایش مشغول به كار هستند و اشتغال خیلی خوبی را این شركت ایجاد كرده و از گردش تولید خودرو درآمدش را كسب می‌كند.

مدیر فروش آمیکو در پایان هدف این شرکت را تولید خودرو به بهترین شکل، با قیمت مناسب و کیفیت خوب برای مشتریان اعلام و خاطرنشان کرد: نگاه ارس خودرودیزل به قیمت‌گذاری، منطبق بر هزینه‌های خودش است، و سعی می‌كنیم تا آن جایی كه ممكن است و اجازه می‌دهد فضای قیمت تمام‌شده محصولات تولیدی، مخصوصاً مواقعی كه قیمت‌ها به صورت نجومی بالا می‌رود خیلی اسیر نوسانات نباشد و نشود.

کد خبر 131752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha