کد خبر 131757
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
 نیکزاد، محبوب مهر مردم

دوران آزمون و خطا در انتخاب رئیس جمهور سیزدهم ایران اسلامی به پایان رسیده و رئیس هیات دولت باید فردی با کارآمد و آزمون پس داده باشد تا مردم بتوانند برای واگذاری سکان قوه مجریه به وی اعتماد داشته باشند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از نیک نیوز، بانگاهی گذرا به عملکرد کاندیداهای انتخاباتی بخوبی می توان فهمید که کدام کاندیدا می تواند به خواسته های مردمی در سال آینده بدرستی پاسخ داده و شرایط ناامیدی از دولت تدبیر و امید را به سمت و سوی امید و نشاط سوق دهد.

دکتر علی نیکزاد نائب رئیس کنونی مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و استاندار اردبیل در دولت نهم بطور حتم آزمون داده ای است که توانایی و کارآمدی وی در عین ساده زیستی و مهربانی می تواند برای آینده مردم ایران نویدبخش سال هایی روشن و توام با شادی و امید باشد.

امروزه در گوشه گوشه ایران اسلامی شاهد مسکن مهری هستیم که نام دکتر نیکزاد را با خود یدک می کشد، مسکن مهری که اگر دکتر نیکزاد آن را نمی شاخت معلوم نبود بر سر جوانان و مردمی که سرپناهی نداشتند اکنون چه می آمد.

کارآمدی مدیریتی، جسارت در تصمیم گیری ها در کنار ساده زیستی و خوش خلقی برای رفع دغدغه ها و مشکلات طبقات محروم و مستضعف از دکتر نیکزاد، رئیس جمهوری برای عمران و آبادانی ایران اسلامی ساخته است.

سعیده میرزایی کارشناس اقتصادی ساکن در مسکن مهر پردیس تهران با اشاره به برخی از آمارهای اقتصادی بدلیل ساخت مسکن مهر در این منطقه، اظهارداشت: در شهر پردیس هم‌اکنون روزانه چهار میلیارد تومان از فروش عرصه مسکن مهر درآمد ایجاد می‌شود که سالانه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان می‌شود یعنی هر کجا که دکتر نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی اجازه این کار را داده بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد فروش عرصه است.

کریم کردلو ساکن سرپل ذهاب استان کرمانشاه با اشاره به حضور مستمر دکتر نیکزاد در کنار مردم این استان در زمان ساخت مسکن مهر، یادآورشد: با وجود شدت ۷.۳ ریشتری زلزله در برخی از مناطق کرمانشاه، با عنایت به نوسازی ۳۷ هزار واحد مسکن روستایی در دولت نهم و دهم، خوشبختانه تلفات و خسارات ایجاد شده در روستاها به حداقل رسیده است و اگر بازسازی مسکن های روستایی در دولت نهم و دهم در استان کرمانشاه نبود تکرار غم بار تلفات زلزله بم با ۶.۵ ریشتر بیش از ۲۶ هزار جانباخته و دهها هزار مجروح دور از انتظار نبود.

زهرا بیگدلی یکی از ساکنان مسکن مهر شهر کرمانشاه با تقدیر از عملکرد وزارت راه و شهرسازی دکتر نیکزاد در دولت دهم خاطرنشان کرد: بنابر آمارهای رسمی از مجموع ۴۳۲ هم استانی که در حادثه دلخراش شامگاه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ جان باخته اند، تنها ۲ نفر از ساکنین واحدهای مسکن مهر بوده اند و بزرگنمایی برخی افراد نسبت به تلفات و خسارات ناشی از مسکن مهر جای تاسف دارد.

سید مرتضی رازی ساکن مسکن مهر شهرستان بوشهر در استان بوشهر هم گفت: مسکن مهر به عنوان یک مسکن حمایتی و یا اجتماعی است که دولت‌ها با هدف پائین آوردن قیمت تمام شده و کنترل بازار زمین و مسکن اقدام به احداث این واحدها می‌کنند که فرصتی برای خانه دار کردن بسیاری از مردمی بود که توانایی ساخت و خرید خانه نداشتند.

وی گفت: بارها حضور دکتر نیکزاد وزیر وقت راه و شهرسازی را در اجرای این پروژه دیده ام و ایشان را فردی ساده زیست، مهربان و پرتلاش دیدم و کاش همه وزرای ممکلت مثل ایشان پرتوان و اخلاق مدار بود.

 یک فعال سیاسی در اردبیل هم با برشمردن برخی از ویژگی های فردی دکتر علی نیکزاد، اظهارداشت: فعالیت های عمرانی، فرهنگی و سیاسی دکتر نیکزاد در دوران استانداری وزارت ایشان برای همه ترک نشینان تحسین برانگیز است.

 

نیکزاد



محمد قهرمانی گفت: دکتر نیکزاد در تمامی اقوام ایرانی بخاطر تلاش های صادقانه و دلسوزانه ای که داشته محبوبیت خاضی دارد و البته ایشان هم در حوزه زاگرس نشین و البرزنشین از آرای بالای سیاسی برخوردار است.

صمد حیدری فعال سیاسی اصولگرا در اصفهان هم با اشاره به توانمندی دکتر نیکزاد در تمامی مسوولیت های خود، اظهارداشت: واقعیت این است که دکتر نیکزاد جایگاه قابل قبول و درخور شآنی در بین سیاسیون استان اصفهان بخود اختصاص داده و می تواند از گزینه های جدی برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باشد.

نادر کاظمی فعال کُنشگر سیاسی در استان چهارمحال و بختیاری معتقدست دکتر نیکزاد دارای تمامی ویژگی های مردمی بودن برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را دارد و اصولگرایان باید وی را از گزینه های جدی این انتخابات بدانند.

وی گفت: قوم لُر همواره از انسان های شجاع و جسور در تاریخ به نیکی یاد کرده و من معتقدم دکتر نیکزاد نیز در این دسته از افراد قرار می گیرد.

محمد فروزان مُدیر سابق دولت دهم در استان خراسان رضوی هم از پای کار بودن دکتر نیکزاد وزیر این دولت خبرداد و اظهارداشت: دکتر نیکزاد علاوه براینکه نیروی تخصصی و پرانرژی است اما همنشینی با طبقه مستضعف و پابرهنه از وی یک وزیر مردمی ساخته بود.

وی گفت: دکتر نیکزاد بدون شک توانایی مدیریت قوه مجریه را دارد و امیدوارم حضور ایشان در کرسی ریاست جمهوری را تجربه کنیم.

فاطمه ابراهیمی استاد دانشگاه در استان کرمان با اشاره به تلاش های دکتر نیکزاد در یکساله گذشته در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دکتر نیکزاد در این استان بدلیل خدمات گسترده ای که در گذشته برای دهک های پایین جامعه داشته از آرای بالایی در بین توده ها برخوردار است.

مریم بیات کارشناس جامعه شناسی از استان قُم هم بر محبوبیت دکتر نیکزاد در بین اقوام مختلف ایرانی خبرداد و تصریح کرد: براساس کار پژوهشی انجام گرفته، دکتر نیکزاد از چهره های مطرح با آرای بالای مردمی در انتخابات ریاست جمهوری در استان های مختلف کشور است.

محمدجواد آشوری کارشناس ارشد پژوهشگری اجتماعی از استان تهران هم با قابل قبول خواندن عملکرد دکتر نیکزاد در چندساله اخیر، اظهارداشت: دولت های گذشته وزرای متعددی داشته اند که معمولا نام تعدادی کمی از آنها در خاطره مردم به یادگار می ماند که نام دکتر نیکزاد از وزرایی است که به نیکی در بین توده های مختلف مردمی به ثبت رسیده است.

کارشناس و تحلیلگر مسائل اقتصادی و اجتماعی استان خوزستان با اشاره به تسلط دکتر نیکزاد در حوزه بودجه، یادآورشد: مهندس نیکزاد شناخت کاملی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی این استان دارد و در بین اقوام مختلف استان خوزستان از مقبولیت مطلوبی برخوردار است.

جواد سعیداوی گفت:‌ طرح ملی مسکن مهر که زحمات فراوانی توسط مهندس نیکزاد برای آن کشیده شد کمک زیادی به محرومان و مددجویان نهادهای حمایتی کرد و اغلب آنان اکنون دارای سرپناه هستند.

یک خانم طلبه یزدی هم با بیان اینکه دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی فردی مومن، متدین و پایبند به اصولی اعتقادی است، اظهارداشت: امیدوارم با اعلان کاندیداتوری و حمایت مردم ایران از ایشان شاهد رونق بخشی نشاط و امید واقعی در طبقات مستضعف و محروم ایران باشیم.

نسرین دهقانی گفت: بسیاری از طلبه های جوان اکنون در منازل ساخته شده دکتر نیکزاد وزیر دولت دهم سکونت داشته و از اینکه دارای سرپناه بوده خوشحال هستند.

سمیرا فولادی دانشجوی سمنانی هم مهمترین اقدام موفقیت آمیز وزارت دکتر نیکزاد در دولت دهم را طرح مسکن مهر خواند و ادامه داد: در مسکن مهر در گام نخست بیشتر قشر ضعیف زندگی می‌کردند اما امروزه با گران شدن قیمت رهن و اجاره در مرکز شهر ، افرادی که توانایی پرداخت ندارند نیز به مسکن مهر مراجعه می‌کنند.

وی افزود:‌واقعا اگردکتر نیکزاد این مسکن ها را نمی ساخت آیا دولت تدبیر و امید توان ساخت میلیون ها مسکن مهر و خانه دار شدن طبقه محروم را داشت؟

کد خبر 131757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha