درآمد پلیس از تبلیغات کاور موتورسواران چقدر است؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بابت تبلیغاتی که روی کاور موتوریاران در طرح «موتوریار» چاپ می شود، پلیس هزینه ای از آن نهاد مربوطه دریافت نمی کند.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمدحسین حمیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس هزینه‌ای بابت تبلیغات بر روی کاور افرادی که در طرح موتوریار کاور به تن می‌کنند، دریافت می‌کند، اظهار کرد: خیر، پلیس هیچ هزینه‌ای بابت این تبلیغات از بانک‌ها، بیمه‌ها و دیگر نهادهایی که تا کنون اسپانسر شده‌اند دریافت نکرده است.

وی افزود: روال کار به این صورت است که به عنوان مثال یکی از بانک‌ها 100 کاور با طرح لوگوی خود یا کلاه ایمنی تهیه می‌کند و در اختیار پلیس قرار می‌دهد و ما به نوع نیاز خود از آن استفاده می‌کنیم.

 

طرح موتوریار



بر اساس این گزارش، طرح موتوریار طرحی است که در حال حاضر در پایتخت اجرا می‌شود و در آن به جای اینکه موتور سوار متخلف جریمه و موتورسیکلتش به پارکینگ فرستاده شود، از یک تا 5 ساعت کاور پلیس را به تن می‌کند و مأموران پلیس را در اجرای قوانین کمک می‌کند.

به گفته مسئولان راهور از ابتدای سال تا کنون با اجرای این طرح از به پارکینگ رفتن بیش از 4 هزار موتورسیکلت در پایتخت جلوگیری شده است.

کد خبر 131987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha