تقدیر یک نماینده مجلس از ایجاد اشتغال تحسین برانگیز در کروز

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش قطعه سازی کروز و گروه بهمن در ایجاد اشتغال تحسین برانگیز است و باید موانع تولید از سر راه چنین مجموعه هایی برداشته شود.

به گزارش پرشین خودرو، نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

منصور شکرالهی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

 

کروز



شکرالهی عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: امروز مشکل کشور تولید واشتغال است که باید بدین منظور برای حل این مسئله چاره ای اندیشیده شود.

وی بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از بخش های خصوصی توانمند تاکید کرد و گفت: قطعه سازی کروز و گروه بهمن در ایجاد اشتغال نقشی پر رنگ را ایفا کرده است، این امر قابل تحسین است، از این رو مجموعه هایی نظیر آنها باید مورد توجه و حمایت همه جانبه قرار بگیرند و موانع پیش روی صنعت قطعه سازی و خودروسازی بر طرف شود.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی به شعار سال با رویکرد تولید وپشتیبان ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: نقش خانه ملت به عنوان رکن قانون گذاری می تواند در تصویب قوانینی که به رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی کمک می کند، منجر شود و در آینده رونق تولید و صنعت کشور را بوجود آورد.

کد خبر 132005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha