ایران خودرو سالانه به 1.5 میلیون متر مربع شیشه نیاز دارد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام آمادگی هرگونه همکاری با شرکت های قطعه ساز استانی برای تولید قطعات استاندارد و با کیفیت بالا، گفت: سالانه 1.5 میلیون متر مربع شیشه، مورد نیاز ایران خودرو است.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: تمرکز ایران خودرو بر داخلی سازی قطعات مورد نیاز با هدف رشد اقتصادی در صنعت خودرو، صرفه جویی ارزی و مقاوم سازی تولید در برابر تحریم ها است.

وی که در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با یک سازنده داخلی شهرستان محلات برای تولید شیشه ضد آفتاب (سولار) با سرمایه گذاری بیش از 40 میلیون دلار سخن می گفت، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های داخلی، کاهش ارزبری و افزایش اشتغال از ثمرات این تفاهم خواهد بود.

به گفته مقیمی، ایران خودرو آماده هرگونه همکاری با شرکت های قطعه ساز استانی برای تولید قطعات با استاندارد و کیفیت بالا در جهت تامین نیاز خطوط تولیدی خود است.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این‌که در بازدید قبلی از استان مرکزی، اقدامات خوبی برای همکاری و تولید قطعات صورت گرفته است، گفت: تولید لامپ های ال.ای.دی در این استان یکی از ثمرات امضای تفاهم نامه با بخش خصوصی است و امیدواریم در آینده نزدیک جشن خودکفایی تولید شیشه سولار را در محلات برگزار کنیم.

مقیمی با اشاره به بازدید صبح امروز از نمایندگی ایران خودرو در شهرستان محلات، تصریح کرد: توجه به خواسته های به حق مشتری و تحویل خودرو در کوتاه ترین زمان از برنامه ایران خودرو برای افزایش رضایت مشتری خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات برخط با نمایندگی مجاز و مدیران ایران خودرو برای سرعت بخشیدن به خواسته های مشتری در بازه زمانی مختلف صورت خواهد گرفت.

 

امضا تفاهم تولید شیشه سولار


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، در مراسم عقد این تفاهم نامه، گفت: گام های ایران خودرو در مسیر نهضت داخلی سازی قطعات و کاهش وابستگی ها و ازربری محصولات قابل تقدیر است.

علیرضا سلیمی افزود: با امضای این تفاهم نامه با همکاری بخش خصوصی، در آینده نزدیک از واردات شیشه سولار بی نیاز خواهیم شد.

همچنین محمدرضا ناظری فرماندار محلات، در این مراسم تصریح کرد: با همراهی گروه صنعتی ایران خودرو چرخ توسعه صنعتی دراین شهرستان روند پرشتابی خواهد یافت.

وی افزود: امضای این تفاهم نامه و استفاده از توان داخلی از سوی ایران خودرو اقدامی ارزشمند در جهت ایجاد فرصت های شغلی است.

یادآور می شود که تفاهم نامه مورد اشاره در سفر یک روزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به استان مرکزی، با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار استان مرکزی و فرماندار محلات به امضاء رسید.

کد خبر 132563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha