آغاز جشن تولد 111 سالگی آلفارومئو از فردا

جشن تولد 111 سالگی تاسیس آلفارومئو از فردا به مدت چهار روز در موزه لومباردی آغاز خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، در شش تیرماه جاری به مناسبت یکصد و یازدهمین سالگرد تولد آلفارمئو، تحویل خودروهای جولیا جی تی آی Giulia GTA و جی تی ای ام GTAm انجام می شود، در همین اثنا گرند پری اتریش هم به صورت زنده در فضای رسانه ای منتشر می شود و همچنین فعالیت هایی دیگر برای گروه و خانواده آلفارمئو در نظر گرفته شده است.

فقط 500 دستگاه از خودروهای جولیا جی تی آی Giulia GTA و جی تی ای ام GTAm تولید خواهند شد و فقط در اروپا به مشتریان تحویل می شود. همچنین صاحبان این 500 دستگاه خودرو این فرصت را خواهند داشت که با طراحان و مدیران ارشد، بخش مهندسی و طراحی این خودرو دیدار و گفت و گو داشته باشند.

همچنین تحویل گیرندگان خوش شانس این خودرو اجازه دارند که در محل «ترک تست» track test این خودرو در موزه آلفارمئو در «رژه اختصاصی» این رویداد شرکت کنند. این خودروی اسپورت آلفارمئو، با قوای محرکه 6 سیلندر با حجم موتور 2.9 لیتری مجهز به توربوشارژر می تواند 540 اسب بخار توان ایجاد کند. این خودرو بهترین نسبت توان به وزن را در کلاس خود به دست آورده و می تواند به ازای هر لیتر 187 اسب بخار توان به وجود بیاورد. این سدان اسپورت از این جهت خاص و منحصر به فرد است که تلفیقی از یک سبک خاص با خصلت های یک خودروی اسپورت است.

آلفارمئو در سالن جولیا Giulia Hall‌ برای اعضای باشگاه آلفارمئو یک رژه اختصاصی هم برای روز جشن تولد تدارک دیده است. برای اعضایی که امکان حضور در این رژه را ندارند، امکان تماشای زنده فراهم شده است. در این رژه، همه ی مدل های آلفارمئو با هر سن و رنگی می توانند شرکت داشته کنند.

موزه آلفارمئو هم گرند پری فرمولا1 اتریش را هم به صورت زنده پخش می کند و در خود موزه هم روی پرده ای بزرگ نمایش می دهد. مهمانان می توانند با رانندگان و گردانندگان این رویداد از نزدیک دیدار و گفت و گو داشته باشند. از طریق اینترنت هم امکان تعامل و گفت و گو با کیمی رایکونن Kimi Räikkönen و آنتونیو جیوویناتزی Antonio Giovinazzi فراهم شده است. همچنین برای علاقه مندان تور مجازی از گاراژ و محل نگهداری خودروهای مسابقه ای فراهم شده است.

در تمام رویداد چهار روزه جشن تولد آلفارمئو، خودروی تک صندلی مسابقه ای اورلن آلفارمئو Alfa Romeo Racing Orlen single-seater show car‌ در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت و لوگوی یک صد و یازدهمین سالگرد تولد آلفارمئو به نمایش در می آید.

در این مراسم همچنین سخنرانی هایی در خصوص تاریخ آلفارمئو ارائه می شود که یکی از این سخنرانی ها در خصوص اولین پیروزی آلفارمئو در سال 1911 خواهد بود. سخنرانی دیگر در مورد طراحی نمونه اولیه 4C prototype آلفارمئوی سنترو استیل Centro Stile سال 2011 خواهد بود. در پایان سخنرانی هم رژه ای از خودروهای 4C‌ انجام می شود.

در کنار سخنرانی ها هم کارگاه های آموزشی و اهدای جوایز به کودکان و خانواده های علاقه مند به آلفارمئو به اجرا در می آید.


منبع: سایپانیوز

کد خبر 132583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha