توقف خدمات مالی و لیزینگ فورد در برزیل و آرژانتین

شرکت آمریکایی فورد موتور اعلام کرد که بازوی خدمات مالی این خودروساز یعنی فورد کردیت، فعالیت های خود را در برزیل و آرژانتین متوقف می کند و تا ۳۷۵ میلیون دلار هزینه غیر نقدی را متحمل خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت آمریکایی فورد موتور روز دوشنبه اعلام کرد که بازوی خدمات مالی این شرکت یعنی فورد کردیت، فعالیت های خود را در برزیل و آرژانتین متوقف می کند و تا 375 میلیون دلار هزینه غیر نقدی را متحمل خواهد شد.

فورد همچنین پیش بینی کرد که بیشتر این ضرر که شامل 365 میلیون دلار مربوط به ارزهای خارجی است، در سال 2021 صورت خواهد گرفت، هرچند که زمان اتمام فعالیت فورد کردیت هنوز مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، این شرکت برای جدایی کارمندان خود حدود 10 میلیون دلار پول نقد پرداخت خواهد کرد.

 

فورد



اوایل ماه جاری میلادی، رسانه ها اعلام کردند که فورد پس از تصمیم به تعطیلی کارخانه های خود در برزیل، قرار است تقریباً 495 میلیون دلار به ایالت باهیا پرداخت کند.

شرکت خدمات مالی فورد کردیت به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری شرکت فورد، در زمینه ارائه خدمات بیمه اتومبیل، بانکداری، لیزینگ و وامهای خودرو فعالیت می کند.

این شرکت در سال 1959 راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌عنوان شرکت تابعه فورد، کلیه خدمات مرتبط با امور مالی شرکت‌های خودروسازی فورد و لینکلن موتور کمپانی را بر عهده دارد.



منبع: تسنیم

کد خبر 132694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha