ام‌ وی‌ ام X22 پرو، بصورت رسمی رونمایی شد

شرکت مدیران خودرو در آستانه شش سالگی حضور ایکس 22 در بازار ایران، نسخه جدید این خودرو یعنی ام‌ وی‌ ام X22 پرو، را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسل اول ایکس 22 با دو نوع جعبه دنده دستی و اتوماتیک در چهار تیپ ساده، لاکچری، اسپرت و اسپرت اکسلنت وارد بازار شده بود و حالا یکی از واقعی ترین فیس لیفت های صنعت خودرو ایران با نسل جدید ایکس22 رونمایی و معرفی شد.

ام وی ام ایکس22 پرو، نه تنها در ظاهر خودرو تغییراتی نسبت به نسل قبلی دارد بلکه کابین و پیشرانه آن نیز به طور کامل تغییر کرده است.

 

ام وی ام ایکس 22 پرو


چراغ های ایکس22 پرو، کاملا با طراحی جدید روی خودرو نصب شده است که از همان زبان طراحی جدید چری بهره مند است. چراغ های باریک کشیده که اندکی به سمت بالا متمایل است ظاهر جسورانه ای به " ایکس22 پرو " بخشیده است.

در کابین ایکس22 پرو ، بیشترین تغییر در کنسول خودرو روی داده و تلاش شده است با استفاده از متریال چرم مصنوعی و پلاستیک با طرح فیبر کربن ظاهر مدرن و لوکس تری برای کابین به وجود آید در حالی که در ایکس22 از چرم در کنسول خودرو استفاده نشده بود.

ایکس22 پرو با یک پیشرانه سه سیلندر یک لیتری توربو با توان تولید 102 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متری که نیرو را از طریق یک گیربکس 9 سرعته CVT به چرخ های جلو منتقل می کند، راهی بازار خودرو می شود در حالی که ایکس22 از یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 105 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن متری بهره مند بود.

در مراسم رونمایی ایکس22 پرو، قیمت این محصول 580 میلیون تومان اعلام شد و فروش آن از فردا آغاز می شود.

 

ام وی ام ایکس 22 پرو

 

 

کد خبر 135506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha