اولین خودروهای جک اس5 توربو با موتور GDI تحویل شد

نخستین خودروهای جک اس5 توربو مجهز به موتور 1.5 لیتری با فناوری پاشش سوخت مستقیم GDI تحویل خریداران این محصول جدید کرمان موتور شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جک اس5 را باید از خودروهایی دانست که به واسطه موتور قدرتمند مورد استقبال مشتریان بازار خودرو واقع شد و این استقبال را مدیون پیشرانه 2 لیتری، سایز بزرگ و گیربکس اتوماتیک خود بود.

خودرویی که امروز برای اولین بار تحویل خریداران شد همان نمونه فیس لیفت جک S5 است که در جلو پنجره، سپر و چراغ های مه شکن تغییر داشته است همچنین شبیه برخی دیگر از محصولات فیس لیفت جدید در بازار ایران در بخش عقب با تغییری مواجه نیستیم.

 

برای مشاهده گزارش تصویری مراسم تحویل خودروهای جک اس جدید شرکت کرمان موتور کلیک کنید.

 

جک اس5 توربو با موتور GDI



تریم دو رنگ نیز تنها تفاوت کابین با نسخه اولیه در ایران است که با ترکیب قهوه ای و سیاه کابین را از یکدستی خارج کرده است.

البته باید تاکید کنیم که دکمه‌های کروزکنترل نیز به قسمت سمت چپ غربیلک فرمان نسخه جدید اضافه شده است که این نکته نیز دیگر تفاوت جک S5 جدید با مدل قبلی در بخش کابین به شمار می‌رود.

 

جک اس5 توربو با موتور GDI



بزرگ ترین تغییر اما در قلب جک اس5 جدید انجام شده که با پیشرانه 1.5 لیتری با فناوری پاشش سوخت مستقیم GDI قادر است حداکثر قدرت 171 اسب‌ بخار و حداکثر گشتاور 251 نیوتن‌متر را تولید و به چرخ های جلوی خودرو منتقل کند.

گیربکس این خودرو نیز همچنان همان گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که در نسخه اول نیز شاهد بودیم.

جک اس5 توربو با موتور GDI


کرمان موتور امروز نخستین خودروهای جک اس5 توربو با موتور GDI را در مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران به خریداران تحویل داد.

خودرو جک اس5 توربو با موتور GDI به قیمت 779 میلیون تومان از سوی کرمان موتور عرضه می شود.


در ویدئوی ذیل می توانید تست شتاب جک اس5 نیوفیس را ببینید

 








کد خبر 135934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha