مدیرعامل بهمن دیزل: کامیون کشنده جدید پرقدرت بهمن می آید

استاندار قزوین در بازدید از شرکت های صنایع ایران تولید کننده قطعات پرسی و شرکت بهمن دیزل تولید کننده انواع کامیون و کامیونت در شهر صنعتی البرز گفت: من از دیدن این همه تلاش که در مدت بسیار کوتاه انجام شده است خیلی خوشحال شدم و توسعه صورت گرفته توسط بخش خصوصی را تحسین می کنم. 

به گزارش پرشین خودرو، محمد مهدی اعلایی، با بیان این مطلب اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته بخشی از تحقق شعار ما میتوانیم است که باید در واحدهای تولیدی شکل بگیرد و گروه بهمن می تواند الگوی مناسبی در بهره وری و سرعت توسعه تولید و اشتغال در استان باشد.

به گفته وی، در جهت رفع موانع و مشکلات گروه بهمن برای سرمایه گذاری که در استان قزوین با آن مواجه هست کمک خواهیم کرد و در عین حال چنانچه لازم باشد حمایت هایی برای توسعه کار صورت بگیرد، ما این آمادگی را داریم تا در تحقق برنامه های دولت مردمی و صنعت در این استان بهترین فعالیت را داشته باشیم. 

در ادامه این مراسم بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن با ارائه گزارش از برنامه های توسعه ای گروه بهمن در شرکت بهمن دیزل در خصوص انتقال دو خط تولید به استان قزوین خبر داد و گفت: برنامه های بزرگی برای تولید در استان داریم که با نگاه مثبت استاندار و مسئولان محترم این موضوع به نتیجه خواهد رسید.

همچنین، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل، ضمن ارائه گزارشی از افزایش 100 درصد تولید این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته و تولید کامیونت جدید فورس در ظرفیت‌های شش و 8.5 تن در ماه جاری و همچنین از ارائه کامیون کشنده جدید پر قدرت و با تکنولوژی بالا طی دو ماه آینده خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بهمن دیزل در تولید انواع کاربری های مورد نیاز ناوگان حمل و نقل باری کشور اظهار داشت: در تکمیل زنجیره ارزش مجموعه در حال انتقال خط تولید شرکت شاسی ساز ایران که تنها تولید کننده شاسی کامیون های سبک و سنگین در کشور است به استان قزوین هستیم که بزرگترین پرس پنج هزار تنی در کشور را دارد و بدین منظور یک سالن تولید جدید شش هزار متری در سایت شماره دو شرکت بهمن دیزل در دست ساخت است.

وی گفت: برای انتقال خط تولید این شرکت به قزوین بیش از 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است که در تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل بهمن دیزل در ادامه از انتقال خط تولید وانت بهمن موتور به استان قزوین خبر داد و گفت: این برنامه با سرمایه گذاری بیش از 150 میلیارد تومانی و با سرعت در حال انجام است و برنامه داریم که حدود 15 هزار دستگاه از این وانت را در سال آینده تولید کنیم و انشاالله این خط تولید در دهه فجر افتتاح رسمی خواهد شد. 
 

کد خبر 136166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha