مدوسا؛ مرکز دیتیلینگ خودروهای لوکس در تهران

دیتیلینگ خودرو یکی از خدمات کاربردی در زمینه انواع خودرو، به ویژه خودرو‌های لوکس است که می‌تواند در زمان فروش این خودرو‌ها باعث افزایش قیمت خودرو و جلوگیری از افت قیمت خودرو‌های کارکرده باشد.

دیتیلینگ شامل خدمات بسیاری است که بسته به نیاز مشتری از کمترین مقدار تا حداکثر خدمات را در بر می‌گیرد. در این مقاله به جزئیات دیتیلینگ خودرو خواهیم پرداخت.

دیتیلینگ خودرو چیست و چه خدماتی را شامل می‌شود؟

دیتیلینگ خودرو

در حالت کلی، دیتیلینگ خودرو خدماتی را شامل می‌شود که مرتبط با تمیزکاری داخل و بیرون خودرو می‌شود. در برخی موارد تعمیرات رنگ و بدنه که با هدف زیباسازی خودرو انجام می‌گیرند نیز در ردیف خدمات دیتیلینگ خودرو قرار می‌گیرند. خدماتی چون صفرشویی، پولیش کاری و پوشش سرامیک خودرو نیز از جمله خدماتی هستند که در دیتیلینگ خودرو دریافت می‌کنید. در ادامه به جزئیات بیشتر این خدمات خواهیم پرداخت.

مراحل دیتیلینگ خودرو

حال که با واژه دیتیلینگ و خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود آشنا شدید بهتر است مراحل کار دیتیلینگ را بدانید. همانطور که اشاره کردیم دیتیلینگ خودرو بیشتر به تمیزکاری و ایجاد یک ظاهر زیبا و لوکس برای خودرو می‌پردازد. بنابراین تمیز کردن سطح بدنه و داخل موتور یکی از بخش‌های اصلی دیتیلینگ محسوب می‌شود.

گام اول تعمیرات سطحی بدنه خودرو

برای این که بدنه خودرو کاملاً لوکس و بی‌نقص به نظر برسد نیاز است که در صورت لزوم تعمیرات سطحی روی بدنه انجام گیرد تا خط و خش‌های سطحی و یا فرورفتگی و ترک خوردگی‌های رنگ بدنه به خوبی تعمیر شوند. یکی از مهمترین خدماتی که در این بخش ارائه می‌شود لیسه گیری خودرو است.

منظور از لیسه‌گیری خودرو بر طرف کردن ایرادات سطح بدنه از جمله خط و خش‌های کم عمق و یا نواقص سطحی رنگ خودرو چون ترک خوردگی‌های سطحی است.

صفرشویی

بعد از این که به کمک لیسه‌گیری نواقص سطحی بدنه و رنگ برطرف شد، نوبت به شستشوی خودرو می‌رسد. معمولاً بهترین روش شستن خودرو‌ها به ویژه خودرو‌های مدل بالا و لوکس که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند، کارواش تاچ لس است. شستشوی خودرو در این روش با تجهیزات و ابزار به روز و مدرن و به کمک شوینده‌های نانو و مخصوص بدون دخالت نیروی انسانی و گاهی بدون لمس کردن بدنه خودرو انجام می‌گیرد.

در دیتیلینگ خودرو، علاوه بر سطح بیرونی خودرو، بخش‌های داخلی و حتی موتوری خودرو نیز شسته می‌شوند که این کار به صفر شویی مشهور است.

در صفرشویی خودرو از شوینده‌های با کیفیت و خاص و همچنین تکنیک‌های تمیز کردن منحصر به فردی استفاده می‌شود که کوچکترین گرد و غباری در هیچ روزنه‌ای از خودرو باقی نمی‌ماند و خودرو همانند روز اول تمیز می‌شود.

پولیش و سرامیک خودرو

معمولاً بعد از شستشوی بدنه خودرو، یکی از بهترین خدماتی که در دیتیلینگ می‌توان دریافت کرد، پولیش کردن و سپس پوشش سرامیک خودرو است. انجام سرامیک خودرو از ایجاد خط و خش‌های سطحی، آفتاب سوختگی رنگ، تغییر رنگ در اثر نفوذ آلودگی‌ها از جمله گرد و غبار، دوده و چربی و... ، محافظت از آسیب‌های ناشی از فضله پرندگان، اشعه UV و... پیشگیری می‌کند. ضمن این که درخشندگی قابل توجهی به کیفیت رنگ خودرو می‌بخشد.

اجرای پوشش نانو سرامیک باعث آبگریز شدن بدنه خودرو می‌شود و به این ترتیب آلودگی‌های ناشی از آب باران، برف و... به حداقل می‌رسد، ضمن این که تمیز کردن خودرو در آینده نیز به مراتب ساده‌تر و سریعتر خواهد بود.

تعمیرات داخلی

در خودرو‌های لوکس هر نقص و ایرادی در بخش‌های خارجی و داخلی خودرو، هرچند ناچیز، باعث کاهش قیمت می‌شود. بنابراین در دیتیلینگ خودرو، در صورت نیاز به تعمیرات تودوزی، روکش‌های داخل درب، تعمیرات چرم صندلی، روکش فرمان و... توجه می‌شود. انجام این کار‌ها باید با مهارت و تخصص بالا همراه باشد تا با کیفیت بالا انجام گیرند.

گاهی اوقات در زمان انجام خدمات دیتیلینگ خودرو، در صورت نیاز ممکن است به مواردی چون تعمیر قطعات موتوری یا صافکاری Pdr، تعمیرات رنگ و... نیز پرداخته شود.

مهمترین نکته در دریافت خدمات دیتیلینگ خودرو، به ویژه برای خودرو‌های لوکس، مهارت بالای مجریان این خدمات است، کیفیت بالای مواد اولیه، تجربه و تبحر کافی در پیاده‌سازی خدمات و همچنین تضمین کافی برای دریافت کیفیت بالای خدمات از جمله مواردی است که باید به آن توجه کنید.

انجام خدمات دیتیلینگ خودرو در مدوسا

مدوسا مرکز صافکاری خودرو

همانطور که اشاره شد، دیتیلینگ خودرو شامل خدمات متنوعی شامل پولیش، واکس، صفرشویی، مراقبت و احیای روکش چرم، موتورشویی، جرمگیری رینگ و لاستیک، رفع آثار هولوگرام، اجرای پوشش نانو سرامیک، آبگریز شدن شیشه و کارواش و نظافت بیرونی و درونی خودرو می‌شود. بنابراین کیفیت بالای انجام چنین خدماتی می‌تواند نقش مؤثری در کاربردی بودن این خدمت نوین داشته باشد.

در مجموعه مدوسا خدمات دیتیلینگ خودرو با بالاترین کیفیت، توسط پرسنل متخصص و با تجربه و با تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمت‌های استثنایی و رقابتی به مشتریان ارائه می‌شود.

کد خبر 138224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha