رونمایی از کی ام سی J7 لیفت‌بک جدید بازار خودرو در هفته جاری

کی ام سی J7، لیفت‌بک جدید بازار خودرو کشور طی هفته جاری بصورت رسمی رونمایی و معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کی ام سی J7، که قرار است در ماه‌های آینده عرضه شود خودرویی در سگمنت لیفت بک است که ایرانیان تجربه رانندگی آن را با خودرویی نظیر زانتیا دارند.

پس از اعلام خبری از ورود یک محصول جدید از کرمان موتور در سال گذشته، حدس و گمان‌های زیادی در این خصوص مطرح شد تا اینکه نهایتا خودروی کی ام سی J7 به عنوان محصول موردنظر کرمان موتور برای ورود به بازار خودرو معرفی شد.

کی ام سی J7 در واقع همان جک A5 است که در بازار چین عرضه شد و در ایران با تغیر نام راهی بازار می‌شود البته در بازارهای صادراتی روسیه و آمریکای جنوبی نیز با همین نام حضور دارد.

در مورد J7 اما نکته‌ای وجود دارد که موجب تمایز این خودرو با سایر محصولات عرضه شده در بازار خودرو می‌شود. خودروی J7 در سگمنت لیفت‌بک قرار دارد که ما تجربه رانندگی این رده را با خودرویی نظیر زانتیا داشته و داریم.

سگمنت J7 همان نقطه قوت خودروی پرچمدار جک در ایران خواهد بود که به واسطه تجربه درخشان زانتیا یقینا با اسقبال مواجه خواهد شد.

این محصول جدید کرمان موتور به احتمال بسیار زیاد با پیشرانه 1.5 لیتری TGDi (توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت) به بازار عرضه می‌شود. این موتور یورو5، چهار سیلندر و 16 سوپاپ، 174 اسب بخار قدرت (در 5500 دور بر دقیقه) را با گشتاور 300 نیوتن‌متر (در 1800 تا 3500 دور بر دقیقه) تولید می‌کند که رقیبی قدر برای سایر سدان‌های بازار خواهد بود.

جدای از سگمنت محبوب لیفت‌بک این خودرو باید طراحی جذاب و امکانات این خودرو را نیز در موفقیت J7 دخیل بدانیم.
از جمله تجهیزات ایمنی KMC J7 نیز می‌توان به شش کیسه هوا برای سرنشینان جلو و نیز به‌صورت جانبی و پرده‌ای، ABS و EBD، سیستم‌ کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش (TCS)، ترمز کمکی هیدرولیکی (HBA) و کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، سیستم کمکی ترمز اضطراری (BOS)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمز پارک برقی (EBP)، اتوهلد، ایزوفیکس، ایموبلایزر، روشن‌شدن اتوماتیک فلاشر با ترمز ناگهانی، سنسور پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باران، قفل ایمنی کودک و قفل مرکزی اشاره کرد.

تجهیزات و امکانات رفاهی این خودرو شامل سانروف پانوراما، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، پاورویندوز، آینه‌های جانبی برقی و نیز تاشونده به‌صورت برقی همراه با گرمکن، روشن‌شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو همراه با سیستم مشایعت تا درِ منزل، چراغ‌های جلو و عقب LED، چراغ مه‌شکن عقب، صندلی چرمی، تنظیم برقی صندلی راننده، گرمکن صندلی راننده، پوشش چرمی فرمان، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان، پشت‌آمپر (کلاستر) تمام‌دیجیتال 7 اینچی، کامپیوتر سفری، گرمکن شیشه عقب، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، دریچه‌های تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، فیلتر تسویه هوا، سیستم پحش MP5 با نمایشگر 10.4 اینچی، بلوتوث، هشت بلندگو، عایق درِ موتور، خروجی برق 12 ولت ردیف جلو، ورودی‌های USB ردیف جلو و عقب، خروجی برق 12 ولت در صندوق عقب، شارژر وایرلس، صندوق عقب برقی، آنتن کوسه‌ای، کنسول جلو و زیرآرنجی ردیف عقب است.

لیفت‌بک به حالتی بین سدان و هاچبک گفته می‌شود. در این سگمنت صندوق فقط از نظر بصری جدا است اما در واقعیت در صندوق عقب با کابین و شیشه عقب یکپارچه است.

کد خبر 138531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha