آریا اتوماتیک در مشهد نیز به نمایش درآمد

گروه خودروسازی سایپا با نمایش آریا اتوماتیک در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد پیام عرضه یک محصول جدید در آینده نزدیک را به بازار مخابره کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در نمایشگاه خودرو مشهد و هنگام ورود به غرفه گروه خودرو سایپا با یک آریای اسپرت شده پرحاشیه مواجه می‌شوید که البته اجازه نزدیک شدن به آن را نیز ندارید.

 

آریا اتوماتیک



کمی آتسوتر با شعار تبلیغاتی آریا تا آریا روبرو می‌شوید که با گرافیکی نسبتا جالب توجه شما را از آریای جدید به آریای دهه 40 جلب می‌کند. سایپا با انتخاب این شعار در پی القای تحولی است که از آن دهه تا امروز اتفاق افتاده است و البته خیلی هوشمندانه در این میان شما را وادار می‌کند تا سراغ آریای جدید بروید.

 

آریای اتوماتیک

 

آریا اتوماتیک

 

 

آریای اتوماتیک



آریا اتوماتیک یا آریا CVT خودرویی است که با شاهین از پلتفرم یکسان SP100 سایپا استفاده می‌کند و در بسیاری از نکات نیز شباهت‌های بسیاری دارند به خصوص در طراحی جلو و کابین این شباهت‌ها بیشتر به چشم می‌آید.

 

آریای اتوماتیک



اگر طراحی عقب خودرو را که آریا را در سگمنت خودروهای هاچ بک کراس قرار می‌دهد فاکتور بگیریم در سایر زوایا شباهت بسیار زیاد است و تنها به برخی نکات مانند، تغییر چیدمان کابین، رینگ، سپر جلو، جلوپنجره و دستگیره کرومی خلاصه می‌شود.

در بحث مشخصات فنی نیز آریا اتوماتیک با همان مشخصات فنی شاهین اتوماتیک بع بازار عرضه خواهد شد.

آریا اتوماتیک مانند شاهین اتوماتیک با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و گیربکس پانچ تولید خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 138915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha