سدان KMC J7 به خیابان‌ها آمد

نخستین مرحله از تحویل خودروی KMC J7 که در بازار با نام جی ۷ نیز شناخته می شود به عنوان جدیدترین محصول شرکت کرمان موتور، امروز با حضور تعدادی از مشتریان در محل اداره تحویل این شرکت انجام شد.

به گزارش پرشین خودرو، سدان جی 7 که در کارخانه شرکت کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم به تولید انبوه رسیده است، از امروز رسما به خیابانهای شهرهای مختلف کشور راه پیدا می کند.

ظاهر جوان‌پسند و درعین‌حال مجلل کی ام سی J7 در کنار قوای فنی هیجان‌انگیز، دو عامل برتری این خودرو نسبت به دیگر سدان‌های مشابه موجود در کشور به حساب می‌آیند.

 

تحویل جک جی7



موتور KMC J7 از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت است. این پیشرانه قدرتی معادل ۱۷۲ اسب بخار به‌علاوه ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه می‌گذارد.

خودرو جی7 از چابک‌ترین و پرشتاب‌ترین سدان مونتاژ داخل است که از تاریخ یکم آذرماه ۱۴۰۱ به طور رسمی وارد بازار ایران می‌شود.

 

تحویل جک جی7



وجود امکانات خاص و رده‌بالا مثل کروز کنترل هوشمند، سقف پانوراما، شیفتر دنده پشت فرمان، رادار کنترل خروج از خط، دوربین ۳۶۰، نمایشگر عمودی ۱۰.۴ اینچی مالتی مدیا و...، از دیگر نقاط قوت سدان جدید کرمان محسوب می‌شود که اولین محموله آن طی روز جاری به پارکینگ منازل مشتریان می‌رسد.

کد خبر 139856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha