کد خبر 140280
۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
 تخفیف زمستانی تسلا آغاز شد

تسلا برای برخی از مدل‌های خودرو در ایالات متحده و کانادا تخفیف ارائه می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت خودروسازی تسلا در میان نگرانی‌هایی که این خودروساز با کاهش تقاضا به دنبال کاهش اقتصاد مواجه است، برای خودروهای مدل ۳ و مدل Y که در ماه جاری در ایالات‌متحده و کانادا تحویل داده می‌شوند، تخفیف ارائه کرده است.

این شرکت برای خودروهای مدل ۳ و مدل Y که قبل از پایان سال تحویل داده شده‌اند، ۷۵۰۰ دلار در ایالات‌متحده و ۵۰۰۰ دلار در کانادا اعتبار می‌دهد و همچنین سوپرشارژ رایگان برای ۱۰ هزار کیلومتر ارائه می‌دهد.

تسلا یکی از ذینفعان اصلی قانون کاهش تورم (IRA) بوده است که به عنوان بخشی از قانونی که قصد دارد خودروسازان را وادار به کاهش وابستگی به چین کند تا سقف ۷۵۰۰ دلار برای خرید خودروهای برقی تخفیف می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه‌گذاران نگران هستند تسلا با کاهش تقاضا مواجه شده باشد. این شرکت در ماه اکتبر اعلام کرد که هدف تحویل خودرو در سال جاری را از دست خواهد داد اما پس از اینکه درآمدش برآوردهای وال‌استریت را نادیده گرفت، نگرانی در مورد تقاضا را کاهش داد.

گزارش‌ها در اوایل این ماه نشان داد که تسلا ۳۷۵۰ دلار تخفیف برای خودروهای مدل ۳ و مدل Y ارائه کرده است که در ماه دسامبر در ایالات‌متحده تحویل داده شده است. این خودروساز آمریکایی همچنین ۶۰۰۰ یوان (۸۶۰ دلار) روی برخی از مدل‌های چینی تا پایان سال ۲۰۲۲ تخفیف داده است.

کد خبر 140280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha