حقوق شاگرد باطری ساز: عوامل تاثیرگذار و نحوه افزایش حقوق و درآمد برق خودرو

حقوق شاگرد باطری ساز؛ یکی از موضوعات مهمی است که بیشتر توسط افرادی پرسیده می شود که می‌خواهند وارد شغل مکانیکی، برقکاری یا باتری سازی شوند.

به گزارش پرشین خودرو، چنانچه به عنوان یک شاگرد می خواهید وارد بازار مکانیکی شوید، شاید اولین سوالتان این باشد که حقوق شاگرد باطری ساز به چه میزان است؟ آیا می‌توان با دستمزد شاگرد باطری ساز زندگی درآمد قابل قبولی داشته باشیم؟ در پاسخ باید بگویم با این که میزان درآمد یک برق کار یا باتری ساز ماشین به عوامل بسیاری بستگی داد اما با افزایش مهارت می‌توان آن را افزایش داد.

 

اگر به عنوان یک تازه وارد در حال خواندن این متن هستید، لازم است قبل از ورود به شغل برقکاری خودرو، مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب نموده و درآمد خوبی را کسب نمایید.

 

حقوق شاگرد باطری ساز در تهران

 

حقوق شاگرد باطری ساز چقدر است؟

میزان درآمد یک شاگرد در تعمیرگاه خودرو به موارد بسیاری بستگی دارد، اما به صورت حدودی می‌توانیم به یک سری از قیمت‌ها در ادامه اشاره کنیم.

 

درآمد شاگرد باتری ساز می‌تواند مبلغی حدودی بین 5.000.000 تومان در ماه تا بالای 15.000.000 تومان در ماه متغیر باشد. شاید کمی عجیب به نظر بیاید که چرا حقوق یک شاگرد می‌تواند تا این حد نوسان داشته باشد.

 

نوسان قیمت به دلیل همان عواملی است که بر روی دستمزد نهایی تاثیر گذار می‌باشد. مواردی مانند میزان درآمد صاحب کار یا مکانیک خودرو می‌تواند بر روی حقوق شاگرد باتری ساز موثر باشد، در بسیاری از مواقعی صاحب کاران به دلخواه خود و با توجه به میزان مهارت شاگرد، حقوق او را به دو یا حتی چند برابر افزایش می دهند.

 

سال فعالیت

درآمد شاگرد باتری سازی

سال اول

برابر پایه حقوق

سال دوم

50 درصد بیشتر از پایه حقوق

سال سوم

دو برابر پایه حقوق

 

 



چه عواملی بر روی میزان دستمزد شاگرد باطری ساز تاثیرگذار است؟

حقوق شاگرد باطری ساز؛ یکی از موضوعات مهمی است که بیشتر توسط افرادی پرسیده می شود که می‌خواهند وارد شغل مکانیکی، برقکاری یا باتری سازی شوند. دستمزد شاگرد باتری ساز خودرو به عواملی مانند مهارت، سرعت انجام کار، ساعات فعالیت، تخصص لازم برای انواع خودروها، محل قرار گیری مغازه، شهری که مشغول به کار هستند و .. بستگی دارد. افزایش میزان مهارتها، یادگیری و پیشرفت در شغل برقکاری یا باطری سازی خودرو می‌تواند راهی باشد تا درآمد یک شاگرد باطری ساز تا حدود زیادی افزایش یابد.

 

به عنوان مثال فردی که در شهر‌های بزرگ مشغول به کار است درآمد بیشتری را نسبت به افراد مشغول به کار در شهرستان‌ها دارد. بنابراین درآمد شاگرد باتری ساز در تهران و کلان شهرهای دیگر به میزان قابل توجه‌‌ای زیاد می‌باشد.

 

محاسبه حقوق و دستمزد شاگرد باطری ساز

 

یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر روی درآمد دارد، داشتن مهارت است. گرچه راه های زیادی جهت تخصصی شدن و یادگیری رشته مکانیکی و برقکاری خودرو وجود دارد اما سریع ترین و بهترین راه این است که با کمی صرف هزینه در دوره‌های آموزش شرکت کنید. این کلاسها که تحت آموزشگاه‌های فنی برگزار می‌شوند دارای مباحث تئوری و عملی بوده تا فنون فنی رشته باطری سازی را به صورت کامل به شما آموزش دهند. همچنین تدریس از طریق اساتید بوده و شما می‌توانید تمامی مهارت‌ها را به صورت عملی با استفاده از تجهیزات موجود در کلاسها پیاده سازی کنید.

 

آیا درآمد شاگرد باطری ساز به میزان قابل قبولی می باشد؟

از انجایی که با افزایش خودروها میزان تقاضا برای تعمیرات هم زیاد شده و در نتیجه تعمیرکاران خودرو نیاز به شاگردان بیشتری خواهند داشت. می‌توان گفت بازار شاگردان برقکاری خودرو نیز از رونق خوبی برخوردار می‌باشد همچنین جزو مشاغلی است که در آینده نیز به تعداد متقاضیان آن افزوده خواهد شد.

 

با کمی تلاش می توان رقم میزان دستمزد شاگرد باطری ساز را به میزان بالایی افزایش داد. گرچه به صورت نرمال درآمد شاگرد باتری ساز در حد قابل قبولی می‌باشد، که البته این مورد بستگی به میزان حقوق درخواستی شما دارد و این که چقدر می‌توانید میزان خرج خود را مدیریت کنید.

 

اهداف یک شاگرد باطری ساز چیست؟

افراد با اهداف متفاوتی به عنوان یک شاگرد در تعمیرگاه مشغول به کار می شوند. برخی از افراد می‌خواهند صرفا جایی مشغول به کار شده و از کسب درآمد به صورت ماهیانه برخوردار شوند و برخی دیگه نیز به دنبال افزایش مهارت خود در این رشته هستند و می خواهند در آیند کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند.

 

در صورتی که هر هدفی داشته باشید چه آموزش و چه کسب درآمد ما به شما پیشنهاد می‌دهیم  با افزایش میزان مهارت خود روند یادگیری و یا حقوق خود را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهید. اگر هدف شما از شاگردی یادگیری است با شرکت در دوره‌های برق خودرو می‌توانید روند یادگیری را سریع تر و مهارت‌ها را کامل تر یاد بگیرید.

 

درآمد شاگرد باطری ساز با کار در تعمیرگاه

 

حتی در صورتی که هدف شما فقط دریافت حقوق است با یادگیری و دریافت مدرک، حقوق خود را حتی به چند برابر برسانید و یا در آینده کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

 

آموزش از طریق آموزشگاه فنی به شما کمک می‌کند موارد را به صورت عملی انجام داده، مدرک دریافت کنید، وام بگیرید، برای راه اندازی کسب و کار خود مجوز دریافت نمایید، با اعتماد به نفس بیشتری وارد کار شوید و تمامی مهارت‌های ضروری  را یاد بگیرید.

 

نحوه ورود به شغل باطری سازی چگونه؛ شرکت در آموزش برق خودرو رمز موفقیت!

تا اینجا درمورد میزان حقوق باتری ساز خود صحبت کردیم اما اگر شخصی هیچ دانش و تخصصی در این زمینه نداشته باشد، چطور می تواند جهت ورود به شغل برقکاری خودرو (باطری سازی) اقدام کند؟ در ادامه به چند روش متداول جهت یادگیری مهارت‌های این رشته اشاره می کنیم:

 

اولین روش جهت یادگیری این است که به عنوان شاگرد وارد مغازه مکانیکی شوید، اما از آنجایی که شما حرفه‌ای خاصی را در این حوزه شاید نداشته باشید و از طرفی هم شخصی به عنوان استاد موارد را به صورت کامل برای شما آموزش نمی دهد، یادگیری از این طریق امکان دارد سالها طول بکشد. اما پس از سالها فعالیت و کسب مهارت در صورت داشتن توانایی‌های لازم می‌توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

 

روش دوم  این است که شما در طی دوره تحصیلی خود رشته مکانیکی را دوره هنرستان یا دانشگاه انتخاب کنید که در این روش باید مدت زمان زیادی (حدود 3 تا 4 سال) را جهت یادگیری صرف کنید.

 

روش سوم این است که به یک آموزشگاه فنی معتبر مراجعه کرده و آموزش‌ها را بخش به بخش هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری فرا بگیرید. از آنجایی که جهت ثبت نام در آموزشگاه‌های نیاز به هیچ مدرک یا تخصصی نمی باشد بنابراین هر شخصی در هر سن و با هر دانشی می‌تواند جهت شرکت در دوره‌های برقکاری خودرو اقدام نماید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به یکی از مراجع برگذاری آموزش باطری سازی در صفحه دوره برق خودرو مراجعه کنید.

 

چگونه می توانیم یک شاگرد باطری ساز ماهر شویم؟

 باطری سازی خودرو یکی از رشته‌های فنی و مربوط به مکانیکی خودرو می باشد، جهت حرفه‌ای شدن در آن باید تا جایی که می توانید تجربه کاری خود افزایش دهید، ولی این به معنای انجام هر کاری نیست، شما باید زیر نظر یک استاد یا فرد متخصص کارها را انجام داده تا در صورت وجود مشکل در کار به شما گوشزد کند. برای این کار می‌توانید به مدت چندین سال در گاراژ‌ها و مکانیکی‌ها روزانه به مدت 7 تا 9 ساعت مشغول به کار شوید و در انتها در این شغل مهارت کسب کنید.

 

مهارت باتری سازی یکی از پولسازترین رسته‌های شغلی در حوزه اتومکانیک است؛ به همین دلیل است که کلاس های دوره آموزش برق خودرو، همیشه طرفداران زیادی داشته است. شما با شرکت در این دوره آموزش عملی صفر تا صد برق خودرو علاوه بر یادگیری مهارت لازم برای ورود به بازار کار، امکان دریافت مدرک رسمی ILO را نیز برای خود فراهم خواهید کرد

.

لازم به ذکر است که کلاس های آموزشگاه ایران ILO در رشته برق خودرو، شامل سرفصل هایی مانند آشنایی با ساختار سیم کشی و مدار الکتریکی خودرو، یادگیری تعمیر استارت خودرو، آموزش تعمیرات برف پاک کن خودرو، آشنایی با سیستم نور خودرو، شناخت انواع باتری خودرو، آموزش نحوه اتصال دستگاه دیاگ به خودرو، آشنایی با مدارات مختلف خودرو و سایر موارد مرتبط برای تبدیل شدن به یک اوستاکار ماهر و همه فن حریف است

.

اما ما برای شما یک پیشنهاد بهتری داریم تا از همان ابتدای کار رقم بیشتری را به عنوان حقوق شاگرد باطری ساز دریافت کنید. شما با شرکت در آموزشگاه‌ها فنی حرفه‌ای می توانید طول مدت چند سال را به چند ماه و یادگیری حدودی مهارت‌ها را به تخصص کامل در این رشته تبدیل کنید. چرا که  آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دارای ویژگی‌های مانند: اساتید متخصص، کلاسهای با تجهیزات، آموزش عملی و تئوری، اعطای مدرک می‌باشد در این بین آموزشگاه فنی ایران ilo از ویژگی‌های بیشتری مانند خوابگاه برای افراد غیر بومی، پرداخت قسطی شهریه، اساتید با سابقه بسیار بالا برخوردار می‌باشد تا بتواند هنرجویان را از مرحله مبتدی به مرحله متخصص برساند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با منبع این متن آموزشگاه ایران ilo تماس بگیرید./

 

 

کد خبر 140429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha