ورود نسخه توربوشارژر فردا SX5 در آینده نزدیک

معاون بازاریابی و برندینگ فردا موتورز در نشست خبری و بازدید اصحاب رسانه از نمایندگی مرکزی فرداموتورز، از عرضه FMC T5 و سوبا M4 فرداموتورز در بورس کالا خبر داد و گفت: نسخه توربوشارژر فردا SX5 در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا آریان‌نژاد با بیان این مطلب افزود: قرار است تعداد 500 دستگاه FMC T5 در هفته چهارم بهمن ماه در بورس کالا عرضه شود. موعد تحویل اف ام سی FMC T5 های عرضه شده بیست اردیبهست اعلام شده است.

معاون بازاریابی و برندینگ فردا موتورز از عرضه سوبا M4 به عنوان لوکس ترین محصول این شرکت تا پیش از پایان سال خبر داد و گفت: طراحی سوبا M4 در کنار امکانات ایمنی و رفاهی متعدد و مشخصات فنی قابل توجه آن، موجب علاقه زیادی از سوی مشتریان شده و تا کنون درخواست های زیادی برای خرید این خودرو دریافت شده است.

آریان‌نژاد در توضیح تکمیل سبد محصولات این شرکت اظهار کرد: پس از معرفی خودرو سوبا M4 به بازار، این شرکت قصد عرضه نسخه ارتقا یافته اف ام سی SX5 را با پیشرانه توربوشارژ و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری دارد. سپس فردا موتورز به سراغ عرضه اف ام سی FMC T5 رفته و در ادامه نسخه لوکس‌تر خودرو پریمیوم سوبا M4 را به بازار عرضه می کند. با توجه به اینکه فردا موتور سدان فردا 511 را در سبد محصولات خود داشته است اینبار قصد عرضه یک سدان سگمنت سی را در آینده نزدیک دارد.

 

محمدرضا آریان نژاد معاونت بازاریابی فردا موتورز



وی از احتمال عرضه پیکاپ توسط این شرکت خبر داد و گفت: که این طرح هنوز در مرحله امکان سنجی بوده است و اطلاعت دقیقی نمی توان در این خصوص ارائه داد.

وی در ادامه افزود: فرداموتورز دارای دو کارخانه در سمنان و بروجرد است که ظرفیت تولید اسمی سالانه 180 هزار دستگاه خودرو را دارد.

وی در خصوص تیراژ تولید این شرکت اضافه کرد: که این خودرو ساز خصوصی قصد دارد از حداکثر تولید اسمی موجود در هر دو کارخانه استفاده کند. اما فعلا در سال آینده برای تولید 30 درصد ظرفیت اسمی برنامه ریزی شده است.

معاونت بازاریابی و برندینگ فردا موتورز خدمات پس از فروش را مزیت رقابتی شرکت های خودرو سازی دانست و تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر 46 نمایندگی ارائه دهنده خدمات پس از فروش فعال در ایران دارد که با توجه به عرضه خودروهای جدید و تکمیل سبد محصولات قصد دارد تعداد نمایندگی های فعال را به 70 تا 80 عاملیت برساند.
 

کد خبر 140609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha