8 تغییر فنی برای FMC SX5 ارتقاء یافته + تصاویر و جزئیات

فردا موتورز، پیش از آغاز تولید نمونه توربوشارژر SX5، این کراس اوور را با 8 بهبود کیفی همراه کرده است و از این پس نمونه ارتقا یافته کراس اوور SX5 را به دست مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت فردا موتورز که مدت هاست تولید FMC SX5 را در کارخانه های سمنان و بروجرد خود انجام می دهد، به تازگی ارتقای فنی و کیفی را در این کراس اوور انجام داده است و در حال حاضر این خودرو با ویژگی های جدید در اختیار مشتریان می گذارد.
FMC SX5 پرفروش ترین محصول فردا موتورز است که در کلاس کراس اوورهای متوسط تولید می شود. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که از سری پیشرانه های 4A9 میتسوبیشی به حساب می آید و فناوری VVT-i و MIVEC در آن به کار رفته است. پیشرانه SX5 قدرت 123 اسب بخار را با گشتاور 151 نیوتن متر تولید می کند و این توان از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم به چرخ های جلوی این کراس اوور منتقل می شود.

در FMC SX5 فردا موتورز امکاناتی مانند سانروف، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سامانه پایش باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی، حالت رانندگی برفی و اسپرت، حالت تعویض دنده مصنوعی 6 سرعته تیپ ترونیک و... دیده می شود.

حال فردا موتورز در راستای افزایش رضایت مشتریان، پیش از آغاز تولید نمونه توربوشارژر SX5، این کراس اوور را با بهبود کیفی همراه کرده است و از این پس نمونه ارتقا یافته کراس اوور پرفروش خود را به دست مشتریان می رساند.

فردا SX5 ارتقاءیافته

همچنین پیش از این مشتریان می توانستند FMC SX5 را با رنگ های سفید، مشکی و بژ به فردا موتورز سفارش دهند. اما حال رنگ های سبز و قرمز هم به انتخاب مشتریان اضافه شده است. از سویی طرح های جدید رینگ 17 اینچی آلومینیومی برای این خودرو قابل سفارش است.

فردا SX5 ارتقاءیافته


در حال حاضر فردا موتورز FMC SX5 را با 8 ارتقای کیفی و فنی تولید می کند و به تازگی تحویل این خودرو با نسخه ارتقا یافته آغاز شده و افزایش قیمتی برای این تغییرات در نظر نگرفته است.

فردا SX5 ارتقاءیافته

فهرست بهبودهای ثبت شده برای SX5 ارتقا یافته به شرح زیر است:


1- ارتقای کیفیت عایق صوتی و حرارتی و کاهش نفوذ صدا به کابین SX5

فردا SX5 ارتقاءیافته


2- ارتقای کیفیت متریال روکش صندلی ها

فردا SX5 ارتقاءیافته


3- تغییر برخی قطعات سیستم تعلیق عقب برای بهبود سواری

فردا SX5 ارتقاءیافته


4- نصب نمایشگر لمسی بزرگتر

فردا SX5 ارتقاءیافته


5- اضافه شدن سیستم عامل اندروید برای نمایشگر

فردا SX5 ارتقاءیافته


6- اضافه شدن قابلیت اشتراک گذاری اینترنت برای خودرو

فردا SX5 ارتقاءیافته


7- ارتقای کیفیت متریال رنگ

فردا SX5 ارتقاءیافته


8- ارتقای سیستم تهویه و استفاده از نسل جدید کمپرسورهای A/C

فردا SX5 ارتقاءیافته

در حال حاضر گارانتی FMC SX5 پنج سال یا 100 هزار کیلومتر است و خدمات پس از فروش محصولات فردا موتورز در 25 شهر و 30 عاملیت مجاز این شرکت به مشتریان ارائه می شود. در آینده نزدیک قرار است تا در کنار عرضه FMC SX5 ارتقا یافته، نسخه توربوشارژر این خودرو با پیشرانه ای قوی تر و امکانات بیشتر به بازار بیایند.

کد خبر 141743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha