فروش فردا SX5 و فردا T5 با قیمت جدید

شرکت فردا موتورز شرایط فروش ویژه محصولات سواری خود را با قیمت جدید برای دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در این طرح فروش مشتریان می توانند FMC SX5 و FMC T5 را به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنند.

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، فردا موتورز FMC T5 را با موعد تحویل ۶۰ روز کاری ویژه دی ۱۴۰۱ به فروش می رساند. در این بخشنامه قیمت T5 با تمام هزینه های جاری یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان اعلام شده است.

 

فردا تی5



همچنین مشتریان می توانند این کراس اوور با اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه هم خریداری کنند.

در بخشنامه فروش FMC SX5 موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری اعلام شده و به ودیعه پرداختی مشتریان سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می گیرد. قیمت مصوب این کراس اوور فردا موتورز ۹۸۹ میلیون تومان است که در فروش نقدی، ۴۰ میلیون تومان تخفیف به مشتریان اعطا می شود. متقاضیان SX5 می توانند تا این محصول را با اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه نیز خریداری کنند.

 

فردا اس ایکس5



در حال حاضر شرکت فردا موتورز کمترین نرخ کارمزد اقساط را در میان خودروسازان دارد و مشتریان این شرکت می توانند بازپرداخت تسهیلات خرید خود را با کارمزد صفر تا ۱۸ درصد انجام دهند. متقاضیان این طرح فروش می توانند تا با مراجعه به وبسایت رسمی فردا موتورز، از جزئیات فروش ویژه SX5 و T5 مطلع شوند. همچنین فرایند ثبت نام و خرید محصولات این خودروساز خصوصی، از طریق نمایندگی های این شرکت انجام می شود و متقاضیان می توانند جهت بازدید از خودروها و انجام فرایند ثبت نام، به بیش از ۴۰ نمایندگی فردا موتورز در سطح کشور مراجعه کنند.

مشخصات فنی FMC SX5 فردا موتورز

کراس اوور FMC SX5 فردا موتورز یکی از کم مصرف ترین و کم استهلاک ترین خودروهای حال حاضر بازار ایران است. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری 4A92 میتسوبیشی مجهز است که 123 اسب بخار قدرت را با گشتاور 150 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک SX5 از نوع CVT نسل جدید است که قابلیت تعویض دنده 6 سرعته و حالت اسپرت و برفی در آن وجود دارد.

فرمان کمکی برقی، سانروف برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دوربین و سنسور پارک عقب، کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، رینگ آلومینیومی، آینه های تاشو برقی، سنسور فشار باد تایرها، دو کیسه هوا و... از جمله امکانات FMC SX5 فردا موتورز است.

در حال حاضر این خودرو با گارانتی 5 سال یا 100 هزار کیلومتر به مشتریان عرضه می شود و جادارترین و بزرگترین کراس اوور در بحث فضای کاربردی کابین میان رقبا و خودروهای کمتر از یک میلیارد تومان است.

مشخصات فنی FMC T5 فردا موتورز

FMC T5 به عنوان لوکس ترین کراس اوور فردا موتورز شناخته می شود که در بحث فضای کاربردی کابین و امکانات ایمنی، نسبت به رقبای خود جایگاه بهتری را دارد. این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر میتسوبیشی مجهز است که 156 اسب بخار را با گشتاور 230 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک T5 بر خلاف بسیاری از رقبا از نوع AT شش سرعته بوده و کمترین استهلاک و خرابی را نسبت به نمونه های دو کلاچه دارد و بیشترین لذت رانندگی را انتقال می دهد. 

فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی و اتوهلد، درِ صندوق عقب برقی، سقف پانورامای برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت شخصی سازی، نمایشگر عمودی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، سنسور باران، دریچه تهویه مستقل برای ردیف دوم، نور پردازی کابین، نوردهی چراغ ها در پیچ ها و هنگام پارک، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، دوربین ثبت وقایع، رادار خطی، سامانه اخطار پیشگیری از تصادف (FCW)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلوخوان، سامانه یونیزاسیون هوای کابین، سامانه پاکسازی هوای ورودی به کابین و... از جمله امکانات FMC T5 فردا موتورز است.

کد خبر 140267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha