اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروهای فرداموتورز + جزئیات

در آستانه فرا رسیدن نوروز 1402، طرح ویژه سرویس و خدمات پس از فروش خودروهای فردا موتورز آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت فردا موتورز درآستانه نوروز 1402، طرح ویژه سرویس و خدمات پس از فروش محصولاتش را اعلام کرده است. در این طرح مالکان خودروهای FMC می توانند با مراجعه به نمایندگی های فردا موتورز از طرح های تخفیف و رایگان خدمات پس از فروش این شرکت پیش از نوروز استفاده کنند.

این طرح سرویس نوروزی­ از 10 تا 20 اسفند 1401 در تمام نمایندگی های خدمات پس از فروش فردا موتورز برقرار است و در آن بازدید دوره ای و تست خودرو با دستگاه عیب یاب به صورت رایگان انجام می شود. همچنین در ارائه خدمات سرویس های دوره ای، فیلتر روغن و اجرت خدمات با 50 درصد تخفیف به مشتریان اعطا می شود.

سرویس دوره‌ای فردا موتورز

در حال حاضر شرکت فردا موتورز بیش از 40 نمایندگی در سراسر کشور دارد و تا به امروز چندین هزار دستگاه از خودروهایش را با نشان FMC به بازار عرضه کرده است.

در طرح سرویس نوروزی محصولات فردا موتورز به مناسبت آغاز سال 1402، مالکان انواع محصولات تولیدی این شرکت خودروساز خصوصی می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز در سراسر کشور، از خدمات رایگان و تخفیف های اعلام شده بهره مند شوند. 

شرکت فردا موتورز در ایام نوروز هم کمپین ویژه خدمات رسانی را برای مشتریانش در نظر گرفته و بزودی جزئیات این طرح ها را به مالکان محصولاتش اعلام می کند.

کد خبر 142076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha