کد خبر 141757
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
ایدکوپرس از رکورد تولید سال 1400 عبور کرد

شرکت مجموعه های پرسی توسعه صنایع خودرو (ایدکوپرس) موفق شد در کمتر از 10 ماه، رکورد تولید 12 ماهه سال 1400 را شکسته و به تولید 59 هزار تن انواع قطعات پرسی دست یابد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ایدکوپرس در سال 1400 با تولید انواع قطعات پرسی و مجموعه های شاسی خودرو در حالی موفق به شکستن رکورد تولید شد که با افزایش 20 درصدی تنوع محصولات خود نیز مواجه بود که در این خصوص جزء معدود شرکت های صنعت خودرو محسوب می شود که توانسته است این موفقیت بزرگ را رقم بزند.

عبور از مقدار کل تولید سال 1400 در اول دی ماه سال 1401 علی رغم مشکلات پیش روی قطعه سازان، نوید روزهای بهتر و استفاده بیشتر از ظرفیت های شرکت در آینده نزدیک را می دهد.

از جمله نکات حائز اهمیت در به دست آوردن این موفقیت می توان به بهره وری بالا با افزایش سطح اتوماسیون از طریق رباتیک کردن خطوط تولیدی جدید و کاهش ضایعات ناشی از خطاهای اپراتوری در خطوط رام و اکسل شاهین، رباتیک کردن مجموعه‌سازی برخی از قطعات کوییک، فیدری کردن برخی پرس ها،PM  به موقع ماشین آلات و تجهیزات، افزایش تعداد پالت ها، بهینه سازی و بازسازی قالب ها و انجام پروژه های بهبود مستمر اشاره کرد که ایدکوپرس را جزء شرکت های پرسکار و مجموعه ساز برتر کشور قرار داده که توانسته است با تولید 740 نوع قطعه پرسی در ابعاد G3، G4 و G5 که دارای الزامات ایمنی و خاص هستند، بزرگترین تولیدکننده قطعات داخلی و شاسی خودرو محسوب ‌شود.

چشم انداز این شرکت با انجام پروژه ها و برنامه های راهبردی تعریف شده در سال آینده به گونه ای است که شاهد افزایش تیراژ تولید و مجموعه های با کیفیت در راستای تحقق مأموریت ها و اهداف کلان گروه سایپا در حوزه تامین قطعات و مجموعه های سایپا و بازار خدمات پس از فروش باشد.

کد خبر 141757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha