افزایش سهم قطعات تولیدی در بازار یدکی برای مبارزه با قطعات تقلبی و قاچاق

شرکت ایدکوپرس از طریق افزایش سهم خود در بازار یدکی توانسته است رشد قابل توجهی را در درآمدهایش داشته باشد و از طرفی نیز در قالب نتایج جامعه از این طریق با تولید و عرضه محصولات کیفی از عرضه محصولات غیراستاندارد و غیرکیفی در بازار ممانعت به عمل آورد.

به گزارش پرشین خودرو، حسن صالحوند مدیرعامل شرکت ایدکو پرس سایپا، با اعلام این خبر بیان کرد: حضور در نمایشگاه ها و مواجهه مستقیم با مخاطبان، مشتریان و بازار هدف و ایجاد فضای گفتمان و تبادل نظر، یکی از بهترین روش های نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شرکت ایدکوپرس است که با استفاده از دانش و تخصص داخلی جوانان و متخصصان خود توانسته است نقش پررنگی در اعتلای صنعت و گروه خودروسازی سایپا ایفا کند.

وی اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو، محل مناسبی برای آشنایی با فناوری های نوین، شیوه های جدید تولید، ورود به بازارهای بیشتر، اطلاع از مزیت های رقابتی و وضعیت رقبا، توسعه بازار و روابط با مشتری ها و ابزاری برای تبادل دانش، اطلاعات و تکنولوژی است که می تواند از جنبه های مختلف اقتصادی و فرهنگی اهمیت داشته باشد.

صالحوند با توجه به اینکه شرکت ایدکوپرس یکی از موفق‌ترین و بزرگترین شرکت های قطعه ساز گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولید قطعات شاسی و بدنه و همچنین صنعت قطعه سازی کشور محسوب می شود، متذکر شد: این شرکت با استفاده از سیستم های رباتیک و بیشترین تعداد قالب و ظرفیت پرسی در بین قطعه سازان ایران بیش از ۶۰۰ قطعه تولید می کند که از این حیث می توان گفت کم نظیر است.

به گفته وی، بخشی از توانمندی‌های تولیدی این شرکت شامل قطعات فوق ایمنی رام فرمان، یال طولی، شراد، سینی زیرموتور، سی پیلار، اکسل عقب، سرشاسی و سایر مجموعه های پرسی بدنه خودروها در هفدهمین نمایشگاه قطعات در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که به خوبی ظرفیت کمی و کیفی این شرکت را در تولید قطعات مورد نیاز خودروسازان نشان می دهد.

مدیرعامل ایدکوپرس، با اشاره به کیفی سازی قطعات مورد استفاده در خطوط تولیدی این شرکت تصریح کرد: شرکت ایدکو پرس از لحاظ شاخص های کیفی از ابتدای سال 1401 دارای نمرات بالا از سوی مشتریان در زمینه عملکرد کیفی بوده است و با استقرار و اخذ استاندارد 16949:2016 IATF از بالاترین استانداردهای مدیریت کیفیت در تداوم افزایش سطح کیفی محصولات خود اهتمام دارد. همچنین در برنامه های استراتژیک هم با تعریف پروژه های کمی و کیفی به خصوص از طریق توسعه دانش در افزایش سطح اتوماسیون، گام های بسیار مؤثری را برداشته است.

یادآور می شود که رشد سهم بازار شرکت ایدکوپرس در سال جاری 20 برابر بیش از سال های قبل بوده است.

کد خبر 139447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha