نسخه عجیب بنز G کلاس؛ حاصل همکاری بنز و مونکلر در انگلیس + تصاویر

همکاری خودروسازان معروف با فعالان و برندهای مطرح دنیای مد و فشن چیز عجیب و جدیدی نیست اما همکاری مرسدس بنز با برند ایتالیایی مونکلر و خلق بنز G کلاس ژاکت پفی با ظاهری متفاوت را شاید بتوان موردی عجیب در این دست همکاری‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مثال‌های زیادی از همکاری برندهای مطرح صنعت خودرو با تولیدکنندگان لباس و فعالان عرصه مد و فشن وجود دارد اما عجیب‌ترین آنها قطعا به همکاری مرسدس بنز با مونکلر بازمی‌گردد که حاصل آن خلق یک مرسدس بنز جی کلاس با ظاهری عجیب و غریب است.

مرسدس بنز جی کلاس

در پروژه مشترک مرسدس بنز با مونکلر که موندو جی MONDO G نام دارد و ویژه هفته مد لندن طراحی شده است، مرسدس بنز جی کلاس تبدیل به یک اثر هنری می‌شود که تصور ما از این شاسی بلند آلمانی را بر هم می‌زند.

مرسدس بنز جدید که امروز در نمایشگاه The Art of Genius رونمایی شده است نخستین همکاری مرسدس بنز با مونکلر است و بنابر گفته مدیر مارکتینگ مرسدس بنز، ادامه دار خواهد بود و احتمالا باید منتظر پروژه‌های جدیدی از این همکاری مشترک باشیم.

مرسدس بنز جی کلاس

پروژه ژاکت پفی که حاصل همکاری بنز و مونکلر است تلاش کرده تا با نمایش تضاد در طراحی مستطیلی مرسدس بنز جی کلاس و طراحی گرد و نرم یک ژاکت پف‌دار، اثری هنری خلق کند.

از مشخصات بارز این اثر هنری که 2.5 تن وزن دارد باید به چرخ‌های پف‌دار و سقف چرمی زیپ‌دار اشاره کرد که ارتفاع خودرو را به 2.8 متر رسانده است.

مرسدس بنز جی کلاس

پروژه موندو MONDO G با عرض 3.4 متر و طول 4.6 متر تلاش کرده تا از تفاوت‌های خودرو مرسدس بنز جی کلاس با یک ژاکت چرمی مد روز، اثری هنری خلق کند که گویا با موفقیت در این پروژه توانسته نظر مدیران ارشد مرسدس بنز را جلب کند.

نظر خود در خصوص مرسدس بنز کلاس پافی را در پایین صفحه بنویسید!؟

کد خبر 141951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha