کد خبر 142190
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
راهنمای ۰ تا ۱۰۰ اجاره خودرو در تهران

اگر برای سفر، رسیدگی به امور شخصی، ترانسفر فرودگاهی، ماشین عروس و ... ماشین مناسبی ندارید، بهترین کار اجاره ماشین می‌باشد.

به گزارش پرشین خودرو، شما می‌توانید خودروی مورد علاقه خود را از شرکت‌های اجاره خودرو با مدت زمان مشخص رنت کنید. این سرویس در ایران حدودا ۱۰ سال است که به طور رسمی در حال انجام است.

در ایران بیشترین استقبال در تهران و کرج انجام می‌شود. اجاره خودرو در تهران و اجاره خودرو در کرج با توجه به جمعیت و بالا بودن تعداد گردشگران این دو شهر خدمات اجاره ماشین به وفور بین مردم و مسافرین استفاده می‌شود.  اجاره خودرو به دو صورت زیر انجام می‌شود:

  1. اجاره خودرو با راننده
  2. اجاره خودرو بدون راننده

اگر قصد اجاره ماشین در تهران را دارید با ما تا انتها همراه باشید تا اطلاعات کامل از اجاره خودرو در این شهر را در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط اجاره خودرو در تهران

در زیر به صورت کامل از ابتدا تا انتهای کرایه ماشین در تهران را توضیح می‌دهیم:

انتخاب شرکت

برای اینکه بتوانید خودرویی را کرایه کنید ابتدا باید شرکت معتبر و سرشناسی را انتخاب کنید. برای یافتن یک موسسه‌ی معتبر نیاز است که به قدمت و میزان رضایتمندی شرکت‌ها توجه کنید. همچنین توجه به مجوزهای موسسه جزو نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت و شرایط اجاره خودرو می‌باشد.

انتخاب نوع سرویس کرایه ماشین

پس از انتخاب شرکت نوبت به مشخص کردن نوع سرویس است.

در اجاره خودرو بدون راننده در تهران فردی به عنوان راننده خود را به شرکت باید معرفی کند تا اطلاعات و مدارک مورد نیاز را به ارائه دهد. حداقل استفاده از این سرویس ۳ روز است. راننده می‌بایست حداقل ۲۰ سال سن و دارای گواهینامه با اعتبار ۶ ماهه باشد. ارائه مدارک شناسایی و چک به مبلغ خودرو جزو مدارک اجاره ماشین می‌باشد.

اجاره خودرو با راننده در تهران دیگر نیاز به ارائه هیچ مدرکی ندارید. راننده تمامی مسئئولیت‌ها و خسارات احتمالی را برعهده خواهد داشت. حداقل مدت زمان کرایه این سرویس ۱۰ ساعت است. در زمان استفاده از خدمات اجاره ماشین با راننده شما می‌توانید به عنوان سرنشین در ماشین باشید و نگران ترافیک، نبود جای پارک و... نباشید. از این سرویس برای ترانسفر فرودگاهی و جا به جایی مهمانان ویژه‌ی خود می‌توانید استفاده کنید.

انتخاب خودرو

پس از انتخاب نوع سرویس نوبت به انتخاب خودرو می‌رسد که باید به علاقه، بودجه و کاربرد آن استفاده کنید. توجه کنید که اگر خودروی لوکس و مدل بالایی را در سرویس اجراه خودرو بدون راننده انتخاب کردید باید نحوه رانندگی با آن را به درستی آشنا باشید تا دچار مشکلی در رانندگی نشوید.

پس از انتخاب خودرو در صورتی که قصد استفاده از خدمات بدون راننده را دارید باید مبلغی به عنوان ودیعه به شرکت پرداخت کنید که این مبلغ برای ضمانت سالم برگرداندن خودرو به شرکت است. پس از عودت خودرو به حسابتان بازگشت داده خواهد شد. این مبلغ براساس خودرو متفاوت است.

اجاره خودرو

زمان و مکان تحویل

زمان و مکان تحویل خودرو براساس خواسته شما خواهد بود. شما در زمان رزرو مکان، ساعت و روز تحویل و عودت را با شرکت هماهنگ خواهید کرد. در همان زمان مشخص شده خودرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در زمان تحویل خودرو در سرویس کرایه ماشین بدون راننده در تهران، شرکت قراردادی را به شما ارائه خواهد دارد که در دو نسخه تهیه شده است. شما در این قرارداد مدت زمان کرایه ماشین، زمان تحویل و عودت، نوع بیمه، مبل کرایه و... به صورت کامل یادداشت شده است. شما موظف به امضای قرارداد و نگهداری آن تا پایان زمان کرایه ماشین هستید.

قیمت اجاره ماشین در تهران

قیمت اجاره خودرو در تهران بسته به موارد زیر دارد که در زمان کرایه ماشین به شما توسط کارکنان شرکت کرایه ماشین گفته خواهد شد.

·         مدت زمان اجاره (روزانه، هفتگی، ماهانه)

·         نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده)

·         مدل ماشین

·         مسیر و کیلومتر طی شده

اجاره خودرو

جمع بندی

شرکت سعادت رنت یکی از شرکت‌های معتبر و نمونه در صنعت اجاره خودرو است که سابقه‌ای درخشان از رضایت‌مندی مشتریان دارد. این مجموعه جزو اولین شرکت‌های رنت ماشین در ایران بوده است که توانسته چندین نمایندگی رسمی در ایران، ترکیه و امارات تاسیس کند.  

تمامی ماشین‌های موجود در مجموعه‌ی سعادت رنت از برندهای مطرح دنیا و ایران هستند که بدون هیچ نقص فنی در اختیار شما قرار می‌گیرند. در صورت بروز هرگونه مشکل کافیست با نماینده شرکت تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در کنار شما باشند. در خدمات با راننده‌ی شرکت سعادت رنت، در کنار یک راننده آموزش دیده‌ی تشریفات هستید که با نهایت ادب و لباسی مرتب کنار شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خودروهای موجود در این مجموعه باید وارد وب سایت این شرکت به نشانی  www.saadatrent.com شوید. شما می‌توانید در وب‌سایت میزان هزینه و دیپوزیت را نیز ببینید. سعادت رنت آماده ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز است.

کد خبر 142190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha