راهنمای کامل اجاره خودرو در تهران: همه چیز درباره هزینه‌ها، نکات مهم، شرایط قرارداد

اگر عازم سفر هستید و می‌خواهید با خودرویی ایمن و باکیفیت وارد جاده شوید، یا یک قرار مهم کاری را پیش رو دارید و دوست دارید با اتومبیلی لوکس به کار خود برسید، اجاره خودرو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 اگر عازم سفر هستید و می‌خواهید با خودرویی ایمن و باکیفیت وارد جاده شوید، یا یک قرار مهم کاری را پیش رو دارید و دوست دارید با اتومبیلی لوکس به کار خود برسید، اجاره خودرو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.  اجاره خودرو دارای مزایایی برای هر دو طرف اجاره‌دهنده و اجاره‌کننده است. به این صورت که شما با اجاره خودرو دیگر نگران پرداخت هزینه‌هایی چون تعمیر و نگهداری آن، پرداخت بیمه و موارد این چنینی نخواهید بود یا در سفر نیازی به پرداخت هزینه کرایه تاکسی، اتلاف وقت برای یافتن وسایل نقلیه عمومی، همراه شدن با افراد ناشناس و... نیست و می‌توانید خیلی راحت در سطح شهر تردد داشته و به مکان‌های موردنظر خود بروید.

 در این بخش با ما همراه باشید تا شما را با هزینه‌ها، نکات مهم و شرایط هزینه‌های اجاره خودرو آشنا کنیم.

 مدارک لازم برای اجاره خودرو

 مدارک لازم برای اجاره ماشین در شرکت رنت کنیم باتوجه‌به نوع ماشین انتخابی و خدمات دریافتی، از متقاضیان دریافت می‌شود. اجاره خودرو در تهران یکی از خدماتی است که امروزه با افزایش قیمت خودرو، در حال پیشرفت است. به این صورت که افراد تصمیم می‌گیرند به‌جای خرید خودرو و پرداخت هزینه‌های گزاف، از خدمات اجاره آن بهره‌مند شوند و هر زمان که نیاز اساسی به خودرو شخصی داشتند، از شرکت‌های معتبر اجاره خودرو، ماشین مورد علاقه خود را متناسب با شرایط و بودجه اجاره کنند.

 مدارک لازم برای اجاره خودرو با راننده و اجاره ماشین بدون راننده در شرکت رنت کنیم متفاوت است و لازم است پیش از اقدام به اجاره خودرو از مدارک مربوطه اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس به اقدام به اجاره خودرو کنید.

 - شرایط سنی راننده: 

 داشتن حداقل سن ۲۰ سال

 - گواهینامه رانندگی: 

 گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

 - مدارک شناسایی موردنیاز: 

 ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی یا محل سکونت شخص اجاره‌کننده

 ارائه کپی کارت شناسایی معتبر

 - شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک: 

 تحویل یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو ( هنگام عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود).

 پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی یا کارت‌های اعتباری

 پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که باتوجه‌به نوع خودروهای درخواستی متفاوت است.

 مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود.

اجاره خودرو

 نکات مهم برای اجاره خودرو

 پیش از آنکه برای اجاره خودرو اقدام کنید و لذت رانندگی با ماشینی لوکس و مدل روز را تجربه کنید، باید با نکات اجاره خودرو آشنا شوید و هنگام عقد قرارداد به این نکات توجه کنید. فراموش نکنید که هنگام اجاره خودرو یک قرارداد حقوقی بین شما و شرکت بسته خواهد شد و در برابر آن مسئول خواهید بود. پس باید نکات لازم را که در این قسمت بیان می‌شود به‌صورت کامل مطالعه کرده و به آنها توجه کنید.

-           برای اجاره خودرو باید از چند روز قبل هماهنگی‌های لازم را با شرکت انجام دهید؛ چراکه امکان دارد ماشین مدنظر شما در روز مورد نظر شما موجود نباشد. 

-           پیش از اجاره خودرو حتماً بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو را بررسی کنید. 

-           اگر به خودرو بیشتر از ساعات طی شده نیاز داشتید، باید از قبل موضوع را با نمایندگان شرکت مطرح کرده و مبلغی بابت ساعات اضافی پرداخت کنید. 

-           مسئولیت سرقت، تصادف، خرابی و یا... با شما خواهد بود و باید این موضوع را به‌سرعت به اجاره‌دهنده اطلاع دهید. 

-           حتماً به یک شرکت معتبر مراجعه کنید و با آن قرارداد امضا کنید. 

-           باتوجه‌به تعداد نفرات خودرو را انتخاب کنید. در رنت کنیم انواع خودروهای سواری، ون و اتوبوس به شما ارائه خواهد شد.

-           پیش از تحویل سوئیچ خودرو به همراه یکی از کارشناسان شرکت، خودروی موردنظر را بررسی کنید و ایرادات فنی و ظاهری را به آنها گزارش دهید.

اجاره خودرو

 هزینه اجاره خودرو چقدر است؟

 هزینه اجاره خودرو با راننده و بدون راننده متفاوت است و لازم است پیش از اجاره با مراجعه به وب‌سایت رنت کنیم، اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

 برای اجاره خودرو در تهران می‌توانید به‌آسانی از طریق رزرو آنلاین اقدام کرده و سفری خاطره‌انگیز را برای خود و همراهان رقم بزنید. اجاره ماشین در تهران، با شرایطی آسان و قیمتی مناسب، بهترین روش برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های سفر شما است.

 شرکت رنت کنیم با داشتن مجموعه بی‌نظیری از خودروهای لوکس از جمله سانتافه، بی ام و، لندکروز و... شرایط آسانی را برای اجاره ماشین برای شما عزیزان فراهم کرده است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت و بررسی قیمت‌ها، از طریق آنلاین برای رزرو خودرو موردنظر خود اقدام کنید.

 جمع‌بندی

 امروزه اجاره خودرو یکی از رایج‌ترین اقدامات پیش از سفر به شمار می‌رود. هنگامی که برای سفرهای تفریحی یا کاری به سفر می‌روید، قطعاً برای جابه‌جایی و رفت‌وآمد در سطح شهر به وسایل نقلیه احتیاج پیدا خواهید کرد. شرکت رنت کنیم با ارائه خدمات اجاره خودرو به شما عزیزان کمک می‌کند تا سفری بی‌دغدغه و کم‌هزینه را تجربه کنید

کد خبر 142568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha