امسال ۶۰ هزار هایما در خراسان تولید و عرضه می شود / راه اندازی آزمون جاده بلند

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان از تولید ۶۰ هزار دستگاه خودرو متعلق به خانواده هایما در سال جاری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، بیژن زاهدی فرد، با اشاره به تولید بیش از ۱۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۱، از برنامه افزایش ۴۰ درصدی تولیدات در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جدید در مسیر تولید بیش از ۱۵۰هزار دستگاه خودرو گامی استوار خواهیم برداشت.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و با ایجاد زیرساخت های مناسب، از این تعداد تولید، ۶۰ هزار دستگاه متعلق به خانواده هایما، ۶۲ هزار دستگاه پژو پارس و ۳۵ هزار دستگاه خودرو آریسان ۲ خواهد بود.
زاهدی فرد درخصوص پروژه های زیرساختی و توسعه ای در سال ۱۴۰۲ با اشاره به امضای تفاهم نامه گروه صنعتی ایران خودرو با شرکت هایمای چین در مسیر توسعه تولیدات، عنوان کرد: ایران خودرو خراسان به دنبال ارتقای کیفیت محصولات خود و توسعه فناوری‌های نوین به کمک شریک تجاری خود بوده و از مهم ترین اقدامات در این راستا، توسعه تولیدات با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در مسیر تولید خودروی هیبریدی، تمام برقی و تولید خودروی هیدروژنی است.
زاهدی فرد در ارتباط با فرآیند تکمیل تولید خودرو در این شرکت با راه اندازی سالن پرس شاپ بیان کرد: در سال جاری مطالعه پروژه تاسیس سالن پرس شاپ در شرکت ایران خودرو خراسان با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار بدنه در سال کلید خواهد خورد.
وی از دیگر اقدامات موثر در زمینه بهبود و ارزیابی کیفیت محصولات به راه اندازی آزمون جاده بلند اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این آزمون، شرکت ایران خودرو به سومین خودروسازی در کشور مبدل می شود که به این قابلیت دسترسی پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید به خاتمه این پروژه ها در سال ۱۴۰۲، بهترین مسیر دست یابی به اهداف سازمان را تقسیم اهداف کلان به خرد دانست و افزود: در سال جاری تمام کارکنان از خطوط تولید گرفته تا مدیران، باید مسوولیت کار و جایگاه خود را پذیرفته و به معنای واقعی شعار یک خانواده یک هدف را محقق سازند تا در نهایت با تولید محصول با کیفیت، زمینه افزایش رضایت در مشتریان را فراهم آوریم.
عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در ارتباط با حمایت از منابع انسانی در سال جاری، ضمن تاکید بر ارتقای سطح رفاهی و معیشتی کارکنان عنوان کرد: همواره به دنبال آن هستیم با کاهش دغدغه های معیشتی کارکنان، زمینه افزایش تمرکز و مسوولیت پذیری آنان را ارتقا داده تا بدون کم ترین اتلاف هزینه و زمان به اهداف مشخص شده دست یابیم و چرخ های این صنعت بزرگ را در حرکت نگه داریم.
زاهدی فرد در انتها خاطر نشان کرد: در مسیر تحقق اهداف تولیدی خود در سال جاری به دنبال جذب بالغ بر هزار نیروی کار جدید هستیم تا بتوانیم در این مسیر نیز مسوولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کنیم.

کد خبر 142313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha