رضایت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عملکرد سایپادیزل / افزایش ۱۱۵ درصدی تولید سایپادیزل در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرکت های این گروه خودروسازی مستقل شده اند، از عملکرد سال گذشته شرکت سایپادیزل اظهار رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر متذکر شد: در سال گذشته افزون بر ۵۰ درصد وقت خود را برای خودروهای کار و تجاری گروه خودروسازی سایپا گذاشته ایم و از عملکرد در این بخش رضایت داریم.

براساس این گزارش، در سال ۱۴۰۱ تعداد دو هزار و ۳۵۶ دستگاه از انواع محصولات سنگین و نیمه سنگین در قالب کامیون کشنده آرتا (KX) و فوتون در شرکت سایپادیزل با رشد ۱۱۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ تولید شده است.

این گزارش می افزاید که شرکت سایپادیزل سال ۱۴۰۰ را با تولید یک هزار و ۹۲ دستگاهی و رشد ۱۱۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ به پایان رسانده بود و طی سه سال گذشته از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ از منظر تعداد تولید محصول به رشدی معادل ۳۸۵ درصد دست یافته است.

همچنین این شرکت از فروش یک هزار و ۱۵۷ دستگاه در سال ۱۴۰۰ به دو هزار و ۶۰ دستگاه در سال ۱۴۰۱ رسید که رشد حدود دو برابری فروش را تجربه کرده است.

خاطرنشان می شود که مانده تعهدات معوق ناشی از محصول ولوو (که به دلیل تحریم های بین المللی امکان تولید و تحویل آن نبود) در ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۷۱ دستگاه بود که در پایان ۱۴۰۱ با استفاده از طرح های پیشنهادی جایگزین به مشتریان و مصالحه با آنها، به حدود ۳۴۰ دستگاه کاهش یافته است.

یادآور می شود که اولین اتوبوس برقی گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته از سوی شرکت سایپادیزل تولید و عرضه شد.

کد خبر 142317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha